Gå til innhold

Program som kan ta opp lyd når jeg spiller et spill ? (LØST)

Pizzaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo! Audacity er et fint program. Der kan du ta opp lyd, både det som skjer på PC-en og annen input. Det er også gratis. Det kjører også på andre OS, feks Mac eller Linux.

Link til programmets hjemmeside

Skall se på det en gang i kveld :) Blir nåkk en edit om hvordan det funket :)

Edit: Funka svært dårlig, lyden ble svært lav og når jeg økte den ble det bare et stort skur igjen av lyden min :( Men brukte fraps også henta jeg ut bare lyden derfra og det funka fint :)

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Hallo! Audacity er et fint program. Der kan du ta opp lyd, både det som skjer på PC-en og annen input. Det er også gratis. Det kjører også på andre OS, feks Mac eller Linux.

Edit: Funka svært dårlig, lyden ble svært lav og når jeg økte den ble det bare et stort skur igjen av lyden min :( Men brukte fraps også henta jeg ut bare lyden derfra og det funka fint :)

Tja, OK! Tenkte at det skulle funke siden det er beregnet på lydopptak, men pytt pytt. Tenkte å nevne Fraps, men var ikke klar over at man bare kunne hente ut lyden. :)

Lenke til kommentar

Tja, OK! Tenkte at det skulle funke siden det er beregnet på lydopptak, men pytt pytt. Tenkte å nevne Fraps, men var ikke klar over at man bare kunne hente ut lyden. :)

Man kan ikke det, men først tok jeg opp skjermen + lyd i fraps, også brukte jeg et program til og hente ut bare lyden til en wav fil også brukte jeg enda et program som encodet wav fila mi til en mp3 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...