magnus90 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei Jeg kjøpte for 2 år siden en pc gjennom skolen, og har nylig fått en ny bruker fra skolen. Pc'en er min og jeg kan gjøre hva jeg vil med den - jeg har ingen avtale med skolen. Problemet er at jeg har ikke lenger tilgang til de gamle filene mine, hvis jeg prøver å gå i "mine dokumenter" for den gamle brukeren eller åpne programmer som jeg hadde før. Jeg får en feilmelding som sier at jeg ikke har tilgang. Har noen en ide om hvordan jeg kan fikse det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Standard problem, lett å fikse. "Access is Denied" error message when you try to open a folder http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881 Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Klarte å fikse det nå, men tror det var litt vanskeligere enn det som stod i linken. Jeg måtte gå inn på den gamle brukeren og så sette opp deling og flytte dokumentene fra den brukeren til mappa for den nye. Takk for hjelpen ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå