Sniken_123 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Har et lite spørsmål.. Den gamle dynabel forsterkeren min på 2x250W er nettop blitt ødelagt så nå må jeg ha ny. Vet at dynabel leverer det dem sier så tror jeg skal gå for de igjen. Så mitt spørsmål er, gir dynaBel BF4501 bra med bass på en Pioneer TS-W3001D4 sub? Endret 6. september 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har et lite spørsmål.. Den gamle dynabel forsterkeren min på 2x250W er nettop blitt ødelagt så nå må jeg ha ny. Vet at dynabel leverer det dem sier så tror jeg skal gå for de igjen. Så mitt spørsmål er, gir dynaBel BF4501 bra med bass på en Pioneer TS-W3001D4 sub? Ja, det er ikke forsterkeren som svikter i den kombinasjonen Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 godt å vite Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har brukt den blokka sammen med to RF Punch P3, som er gnakse tungdrevne, og den drev de svært bra, så den skulle nok klare den Pioneer suben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå