CB87-Bergen Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 For en liten stund siden kjøpte jeg en swiftech MCX 4000B. Jeg har ikke støvfilter i pcen. Og derfor er det kommet støv mellom kjølestengene, noen som vet hvordan jeg får dette bort? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ta den av, rense i vann? mini støvsuger, eller en vanlig sprayboks med luft? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvis ikke pc'n har blitt utsatt gjevnlig tobakksrøyk, så går det fint med trykkluft på boks. Er det derimot kommet en fett-lag(tjære fra tobakk) på kjøler'n, så må du gå hardere til verks... Da må du legge den i et stoff som løser opp fettet for eks... Håper du får det til! MVH ZemteX Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg bruker støvsugeren og/eller en kraftig ballpumpe/trykkluft til å rense ribbene mine. Fungerer som bare juling! 8) Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg prøver med trykkluft på boks eller en ballpumpe. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå