runsyv Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 noen hadde prøvd seg med litt kunst på noen trær jeg kommer over inne i skogen syns det ble et ganske kult motiv Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kanskje "The hills have eyes" hadde vært en bra tittel her Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Der oppe er det utroli stiligt, og all god kritikk til de som har malt på de træra. et fint bilde som hadde en annerledes fremmstilling av disse træra en det de fleste har fått til. Men syns det blir litt mye rot, foreksempel den blå mannen helt oppe med steinen, som en bare ser en liten strek, Prøv å lag en bilde serie der du konsentrere deg om et mindre ommråe av gangen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Evt hvis du skal opp der igjen og ta nye bilder (og har ekstern blits/lommelykt eller lignende), ta med stativ, sett på selvutløser og gå rundt og blits/lys opp øynene så er alt annet svart. (Sånn som jeg har gjort her. For å få enda en mer creepy følelse Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg liker ikke malinga på trærne og tror bildet hadde blitt bedre uten. (Selv om det kanskje er akkurat det som er meningen med bildet) Ellers syns jeg det er blitt for mørkt, spesielt i hjørnene. Bortsett fra det syns jeg det er et ganske stilig motiv. Endret 7. september 2008 av Ageurk Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Evt hvis du skal opp der igjen og ta nye bilder (og har ekstern blits/lommelykt eller lignende), ta med stativ, sett på selvutløser og gå rundt og blits/lys opp øynene så er alt annet svart. (Sånn som jeg har gjort her.For å få enda en mer creepy følelse Godt tips der, skal prøve det neste gang, må bare fåkjøpt meg enblitz først, var meget stilig det bilde du hadde tatt Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg liker ikke malinga på trærne og tror bildet hadde blitt bedre uten. (Selv om det kanskje er akkurat det som er meningen med bildet) Ellers syns jeg det er blitt for mørkt, spesielt i hjørnene.Bortsett fra det syns jeg det er et ganske stilig motiv. Nå er det vel strengt tatt de påmalte trærne som er motivet. I motsetning til Ageurk synes jeg dette funket bra, både motiv og vignettering. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Evt hvis du skal opp der igjen og ta nye bilder (og har ekstern blits/lommelykt eller lignende), ta med stativ, sett på selvutløser og gå rundt og blits/lys opp øynene så er alt annet svart. (Sånn som jeg har gjort her.For å få enda en mer creepy følelse Godt tips der, skal prøve det neste gang, må bare fåkjøpt meg enblitz først, var meget stilig det bilde du hadde tatt Funker med en kraftig lommelykt også Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Litt Off topic, men hvis en setter kameraet på lang lukker tid, tar en kraftig lommelykt, med liten spredning, kan man da "tegn" ut det en vil skal komme frem?? sett at en hadde "tegnet" et stort øye rundt. slik at "strekene" blir av motivet, og alt der du ikke har tegnet blir svart, eller veldi mørkt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå