Pizzaen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei Har lyst til og legge inn custom firmware på psp'n min, men har ikke peiling på hvor jeg starter. Noen som kan sende meg en link til en guide ellerno ?? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvilken firmware har du nå da? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hvilken firmware har du nå da? Står "system software: Version 4.05" viss det er det du er ute etter Er den nyeste tror jeg for jeg oppdaterte for et par dager siden. Endret 6. september 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) ligger guide øverst på dette forumet på sticky.. der får du all hjelp du trenger. for å gjøre det enklest for deg selv: 1. Kjøp pandoras battery fra feks modnet.no 2. Skaff deg en minnebrikke på 2-4gb LINK TIL GUIDEN Endret 6. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Da trenger du i hvertfall et Pandora batteri etter hva jeg har forstått med de nyeste firmwarene. her er en gjør det selv guide. Disse kan også kjøpes ferdig om man ikke ønsker å tukle med dette selv, men er overraskende enkelt bare man følger guiden nøye Edit: litt sein der... Endret 6. september 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 anbefaler heller å kjøp ett pandora batteri fra dealextreme.com.. da det koster 50kr derfra.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvis man har en psp med en eldre firmware, trenger man pandora batteri for og instalere custom firmware da? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ikke nødvendigvis.. med 1.5 er det bare å innstalere, og det finnes downgradere fra 2.5 (2.60`? litt usikker gidder ikke google)gjennom GTA LC.. 2.0 kan man også downgrade til 1.5 fra.. Lettest er det nok med ett batteri da.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ikke nødvendigvis.. med 1.5 er det bare å innstalere, og det finnes downgradere fra 2.5 (2.60`? litt usikker gidder ikke google)gjennom GTA LC.. 2.0 kan man også downgrade til 1.5 fra.. Lettest er det nok med ett batteri da.. Kan man instalere custom firmware på den nye psp slim? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ikke nødvendigvis.. med 1.5 er det bare å innstalere, og det finnes downgradere fra 2.5 (2.60`? litt usikker gidder ikke google)gjennom GTA LC.. 2.0 kan man også downgrade til 1.5 fra.. Lettest er det nok med ett batteri da.. Kan man instalere custom firmware på den nye psp slim? ja, null problem.. dette står forøvrig i første post i guide tråden lenger oppe på forumet. Kjøp pandoras battery og ei minnebrikke først og fremst så tar du det derfra er enkelt og kjappt å modde den.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ikke nødvendigvis.. med 1.5 er det bare å innstalere, og det finnes downgradere fra 2.5 (2.60`? litt usikker gidder ikke google)gjennom GTA LC.. 2.0 kan man også downgrade til 1.5 fra.. Lettest er det nok med ett batteri da.. Kan man instalere custom firmware på den nye psp slim? ja, null problem.. dette står forøvrig i første post i guide tråden lenger oppe på forumet. Kjøp pandoras battery og ei minnebrikke først og fremst så tar du det derfra er enkelt og kjappt å modde den.. Så man må ha pandora battery for og instalere custom firmware på slim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå