Paisley Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tror nok jeg kommer til å kjøpe et ett og ett spill, da jeg spiller litt av flere spill hvis jeg har 3-4 i hylla. Må nok skjerpe meg og spille ferdig et spill, før neste, ikke bare hoppe på et nytt tilbud. Men hvordan får jeg tiiid??? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Samme her! Har altfor mange spill jeg ikke har fullført. Likevel kjøper jeg bare fler og fler. Lukusproblem, indeed! Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Finner meg ofte i situasjoner der jeg sitter meg ned med PSN-spill fremfor MGS4, Fear og Oblivion, ingen av de har jeg rundet. Det er liksom så mye stress å sette seg ned med vanlige spill uten å vite at en har minst to timer å kose seg på. Super Stardust HD og Bionic Commando Rearmed, har gått mye de siste ukene. Tid er absolutt en kjedelig faktor, spesielt med tanke på at eg går på skole, trener og spiller i band. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Ser virkelig frem til Little Big Planet og Resistance 2 (Jeg digget virkelig online delen til det første). Dette er 2 virkelig store eksklusive titler jeg ser frem til. I tillegg er det et hav av multiplatform titler, som jeg kommer til å kjøpe til den ene, eller den andre konsollen, allt ettersom hvilke utgaven av spillet som viser seg å bli det beste. Men alt i alt.. Det er dyrt å være en seriøs GAMER Endret 9. september 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Pengene er ikke så viktig, det er verre å få tid til å spille alt snackset Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ja det er tiden det står på, er jo umulig å få tid til å spille alt sammen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg spiller et og et spill jeg. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Nei, å nei. Et etter et spill havner inn på kjøpelisten etter et par klikk på internett. Nå fikk jeg lyst på både NFS: Undercover og Midnight Club: Los Angeles 4 ( staves det sånn?? ) Endret 9. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
eskern Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Siden vi snakker om spill som kommer, er det noen som vet når Rock band eller GH4 kommer ut? Jeg har venta på det virkelig lenge, for jeg har et gavekort som jeg skal bruke på det spillet Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 GH4 er vel til neste år tror jeg, rock band kan du vel bare bestille på nett? slik som jeg gjorde.. fikk det i dag og rockband2 kommer nå i høst Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Forhåndsbestilte i dag Fallout 3 collecters edition "glede seg " Vurdere også og bestille Far Cry 2. Fra før har jeg bestilt Motorstorm 2. Det gjelder bare og kontrollere seg litt Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det gjelder bare og kontrollere seg litt For meg så later dette til å bli tidenes spillhøst. Jeg har allerede innsett at alt som har med kontroll og beherskelse kan legges fint til side. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det gjelder bare og kontrollere seg litt For meg så later dette til å bli tidenes spillhøst. Jeg har allerede innsett at alt som har med kontroll og beherskelse kan legges fint til side. Glemte nesten og si at jeg vurdere LBP. Lenke til kommentar
kristoga Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Siden vi snakker om spill som kommer, er det noen som vet når Rock band eller GH4 kommer ut?Jeg har venta på det virkelig lenge, for jeg har et gavekort som jeg skal bruke på det spillet Ifølge tothegame.com kommer Rock Band ut i Norge 1. oktober. Hvis det er GH: World Tour du sikter til, så mener jeg å ha hørt at det kommer 11. november. Norsk utgivelse av RB2 tipper jeg vi skal se langt etter... Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Uff..denna høsten kan bli dyr. -Farcry2 -Saints row 2 -Star wars:the force unleashed -Midnightclub:LA -Pure -Naruto ultimate ninja storm -Skate2 -Need for speed undercover(kansje) Blir dyrt detta...Stipend ftw! Endret 10. september 2008 av Zerrier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå