aleksander_sk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) 16. Okt: Dead Space 23. Okt: Far Cry 2 24. Okt: Bioshock, Legendary 29. Okt: LittleBigPlanet 31. Okt: Fallout3 7. Nov : Resistance 2 Er det bare meg eller er det FOR mye bra som kommer ut denne høsten? I løpet av tre uker i Okt/Nov så kommer alt dette, og det er mer i vente nærmere jul. Det er i alle fall sikkert at det er godt å være en PS3ologist these days! Endret 6. september 2008 av aleksander_sk Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 fare for at noen av disse spillene må spillest på pc om lommeboka mi ikke skal gå helt konkurs.. Men de 3siste skal jeg uansett ha på ps3.. Hvordan er det med bioshock, er det akkurat samme spillet som kom til pc i fjor? eller har de lagt til noe? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Den listen der er jo bare toppen av fjellet denne høsten, men det koster å være nerd i disse dager Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Socom Confrontation 14okt også ^^ Så blir da noen kroner som går.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vil slenge på noen til: October 14, 2008 Naruto: Ultimate Ninja Storm November 11, 2008 Call of Duty: World at War Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Slenge på en til jeg: Starwars:TFU Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva med SOCOM: CON? alltid noen som glemmer dette fantastiske spillet! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Spillet jeg gleder meg mest til er Motorstorm 2, forhånsbestilte i går Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kommer mye bra ja, men slett ikke for mye og man trenger jo ikke kjøpe alt på en gang. Kan være greit å ha noen spill til gode utover vinteren. For min del begynte spill innhøstingen i dag da Mercenaries 2 kom fra VGP. Og om et par uker skal Star Wars: TFU i hus. Oktober blir en god, eller kanskje dyr , måned med Saints Row 2, Dead Space, Fallout 3 og Far Cry 2. November kommer med Gears of War 2, Resistance 2 og Tomb Raider Underworld. Mange gobiter i vente med andre ord, og desember blir det innført innkjøpsstopp :!: Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Huff ja.. og, når man i tillegg har vært så dum å kjøpe en 360, så blir dette bare latterlig.. Kanskje godt jeg skal i militæret, så slipper jeg å kjøpe alle på release, men heller vente til de blir litt billigere.. Det finnes noe godt med alt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er helt syyyykt mye som kommer! Bare til PS3 så kommer dette: Legendary Star Wars: The Force Unleashed Rise of the Argonauts Silent Hill 5: Home Coming Fracture Golden Axe: Beast Rider Far Cry 2 Bioshock Guitar Hero IV: World Tour Superbundle LittleBigPlanet Fallout 3 Dead Space Alone in the Dark Sacred 2: Fallen Angel MotorStorm 2: Pacific Rift Resistance 2 Tomb Raider: Underworld Prince of Persia Alt dette kommer iløpet av kort tid! Det er over 11700,- !!!!! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 FIFA 09 kommer 2 Oktober ^^ Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Hvordan gjør folk det da? Kjøper dere inn alt så og si i ett, eller ett og ett og når en runder det så kjøper en nytt? Eg for min del gleder meg som oftest mer over at pakken ligger i postkassen enn selve spillet Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 jeg pleier å kjøpe 2-3 i slengen og runde de før neste kjøp. Men mye styres av økonomien ellers også da. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Billig høst skal bare ha LBP og Resistance 2 for PS3, hva det blir til på 360 er en helt annen side Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvordan gjør folk det da? Kjøper dere inn alt så og si i ett, eller ett og ett og når en runder det så kjøper en nytt? Eg for min del gleder meg som oftest mer over at pakken ligger i postkassen enn selve spillet Jeg har litt samme syken.. Synes det er kjempegøy med pakke i posten, men jeg har nå 6 spill som står i hylla urørt tilsammen.. Men, til mitt forsvar, så kostet nesten alle rundt 100-lappen.. bortsett fra mass effect, som jeg ikke har hatt tid til enda.. skal prøve å bli litt strengere nå som denne høsten kommer.. prøve å kjøpe kun LBP og banjo kazooie (de jeg har mest lyst på i høst) og klare meg med de til alt annet faller i pris! Lenke til kommentar
The1 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 PES09 kommer 17.okt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er helt syyyykt mye som kommer! Bare til PS3 så kommer dette: Legendary Star Wars: The Force Unleashed Rise of the Argonauts Silent Hill 5: Home Coming Fracture Golden Axe: Beast Rider Far Cry 2 Bioshock Guitar Hero IV: World Tour Superbundle LittleBigPlanet Fallout 3 Dead Space Alone in the Dark Sacred 2: Fallen Angel MotorStorm 2: Pacific Rift Resistance 2 Tomb Raider: Underworld Prince of Persia Alt dette kommer iløpet av kort tid! Det er over 11700,- !!!!! Eller du er smart å bestiller fra videogamesplus.ca og slipper unna med ca 6300 inkl. frakt for alle de spilla. Ca 340-350 kr per spill. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er nesten for mange gode spill, "desverre" Jeg burde tatt meg fri fra skolen for å spille alt dette. Men skal prøve å ikke kjøpe så altfor mange spill denne høsten, LBP og Skate2 er det jeg venter mest på atm. Fra før av må jeg spille disse ferdig • MGS3 • MGS4 • Naruto: Rise of Ninja • Lost Odyssey • Tomb Raider Legend • Army of Two • Gears of War • SC4 • GTA4. Whew, visste ikke det var så mye jeg skulle spille gitt Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er ikke helt sikker på hvilke spill jeg skal kjøpe enda, men har forhåndsbestilt LBP og SW:TFU fra vgp.ca for 712 inkl. frakt for begge. Selv om de kommer noen dager etter release er det helt klart verdt den ekstra tiden med tanke på høvdingene man sparer i lengden. Kommer nok til å bestille samtlige av mine spill fra vgp.ca i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå