Jangi91 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hei. Jeg har lagt ut en PC på bruktmarked.no Nå fikk jeg ett svar, men er litt tvil som. jeg poster hele eposten: Nice item you have, I'm interested in the purchase of 20pics your item for my Son who is schooling in Nigeria as a graduation gift, and you would be sending it to his hostel address in Nigeria. How much do you wish to sell the product including the shipment cost of the item to my Son's Hostel in and i will like to give you for the item.. 1,500 Euro Nigeria through your EMS-POST 2-5 days delivery. I will pay you thru PayPal or bank details and i will need your full name and paypalor bank email for the payment. If you wish to further this trasaction you can email me at [email protected] . Best Regards, thanks..... PCen jeg selger ligger ute til 4500 nok link Som dere ser så tillbyr han inntil 1500 euro, det tilsvarer 12 285 nok (dnbnor). Så hva tror dere? virker dette tvilsomt? Endret 6. september 2008 av Jangi91 Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg googlet litt rundt og kom fram til at det var en scam. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er en scam ja. Finnes, som du har sett, tonnevis av tilsvarende eksempler på nett. Går på grådigheten til folk. Det å tjene masse penger gjør at noen (nok til at det lønner seg for de som scammer) går på og skrur av sin kritiske sans Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Åpenbart scam. Det meste som går ut på sende et eller annet til nigeria eller lignende kan vel betraktes som scam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå