T.F.T Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hei. Jeg har sett etter en ny sykkel en stund og prøvde en Kona Dr. Dew hos Sykkelbutikken i Bergen i går. Likte den godt, bortsett fra at fremgiret var noe tregt til å gire ned. Syntes dog 7499 kr er en del penger, og er åpen for andre alternativer. Kan noen se igjennom utstyrslisten og påpeke evt. svakheter, og vurdere om jeg får mye sykkel for pengene? Evt. anbefale andre sykler som dere mener er bedre/like gode? Jeg er forresten 194 høy og veier ca. 90 kg. Ønsker en 62cm stor hybrid med stiv gaffel. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Sammenlign prisen med andre butikker så du får en oversikt over hvor mye den koster i andre butikker Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Du bør ta deg en tur til innom sykkelbutikken! De kjører salg nå! noen skikkelig gode tilbud i overetasjen hvertfall! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Endte opp med kjøp av sykkelen. Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå