Gå til innhold

Vill du eie et Mafia-Spill?

Anbefalte innlegg

Hei og god morgen,

Har du gode ferdigheter med PHP og ønsker deg et mafiaspill. Så er DU den rette.

Jeg søker en partner som kan jobbe med meg og fikse mitt mafia-spill. Sammen skal vi oppdatere den og fikse den opp.

Du får de samme rettigheter som jeg har til spillet, du vill bli satt som Admin av spillet.

Ved og klikke linken under så kommer du til spillet jeg snakker om.

Mafia-Spillet

Dette er et sjanse man ikke alltid får. Er du inntressert?

Kontakt meg :thumbup:

Endret av mafia-spill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg minner om følgende i rettningslinjene:

En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom.

og

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

1 innlegg er blitt fjernet

Lenke til kommentar

Ok...

Hva får deg til å tro at du kan konkurere med de ørten andre mafiaspillene?

Hvorfor skal vi gidde det?

Når du skriver det i fet skrift så ser det mindre troverdig ut også, om du er så jævlig oppmerksomhetssyk så kan du evt. kjøpe deg en popup-reklame, og spamme jalla-sider istedet for dette ryddige forumet.

Hilsen en ellers glad Fredrik. :)

Lenke til kommentar
Hva med å vurdere noe nyskapende!

Nyskapende?

Trådstarter har jo seff brukt et han har funnet på nette og satt det opp, er det nyskapende?. Så finner han bug og uferdig jobb, også drar han hit på forumet og spør om hjelp. Hadde hjulpet mye om han hadde giddi og satt seg inn i php istede for og spøre andre(Ikke det at han kan spøre andre men går an og prøve først).

Endret av Danny92
Lenke til kommentar
Hva med å vurdere noe nyskapende!

Nyskapende?

Trådstarter har jo seff brukt et han har funnet på nette og satt det opp, er det nyskapende?. Så finner han bug og uferdig jobb, også drar han hit på forumet og spør om hjelp. Hadde hjulpet mye om han hadde giddi og satt seg inn i php istede for og spøre andre.

Jeg hang meg ikke helt med her.

Mafiaspill er hvertfall det minst nyskapende som finnes innen browserspill. Hva med å lage et browserspill i Javascript, det hadde vært mye tøffere.

Lenke til kommentar

Jeg minner om

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

1 innlegg er blitt slettet. Dette er 2. bump i dag og tråden stenges.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...