mafia-spill Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hei og god morgen, Har du gode ferdigheter med PHP og ønsker deg et mafiaspill. Så er DU den rette. Jeg søker en partner som kan jobbe med meg og fikse mitt mafia-spill. Sammen skal vi oppdatere den og fikse den opp. Du får de samme rettigheter som jeg har til spillet, du vill bli satt som Admin av spillet. Ved og klikke linken under så kommer du til spillet jeg snakker om. Mafia-Spillet Dette er et sjanse man ikke alltid får. Er du inntressert? Kontakt meg Endret 6. september 2008 av mafia-spill Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg minner om følgende i rettningslinjene: En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom. og Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. 1 innlegg er blitt fjernet Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hvis du lærer deg grammatikk først, så er det til stor hjelp med å lure noen inn i fellen din. Endret 6. september 2008 av Big-Mama Lenke til kommentar
mafia-spill Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Felle ? Dette er ikke noe felle, om noe er intressert så kan de kontakte meg.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ok... Hva får deg til å tro at du kan konkurere med de ørten andre mafiaspillene? Hvorfor skal vi gidde det? Når du skriver det i fet skrift så ser det mindre troverdig ut også, om du er så jævlig oppmerksomhetssyk så kan du evt. kjøpe deg en popup-reklame, og spamme jalla-sider istedet for dette ryddige forumet. Hilsen en ellers glad Fredrik. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg melder meg på, Om jeg får penger for å kode deler av det... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg melder meg på, Om jeg får penger for å kode deler av det... Haha, hvilke penger? Tror den eneste tingen dere må dele er domene-avgift og håp. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gyllent tips: Skaff deg en skikkelig host for siden din Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg melder meg på, Om jeg får penger for å kode deler av det... Haha, hvilke penger? Tror den eneste tingen dere må dele er domene-avgift og håp. Om han har noe penger han vil dele isåfall Ikke regninger Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så du mener at han skal betale alle utgiftene og dele "inntekter" med deg? Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, og til gjengjeld koder jeg deler av siden. Sjansen er liten for at noen i det hele tatt gidder, og jeg kommer med et tilbud Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvem som helst som kan litt ferdigheter innen web, kan lage et mafia spill. Det finnes liksom tonnevis av mafia script på nette, bare og søke på google. Hater mafia tråder Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Får jeg lov og spørre hvor gammel du er? Har du i det hele tatt lov og registrere et domene? (med tanke på alder) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva med å vurdere noe nyskapende! Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hva med å vurdere noe nyskapende! Nyskapende? Trådstarter har jo seff brukt et han har funnet på nette og satt det opp, er det nyskapende?. Så finner han bug og uferdig jobb, også drar han hit på forumet og spør om hjelp. Hadde hjulpet mye om han hadde giddi og satt seg inn i php istede for og spøre andre(Ikke det at han kan spøre andre men går an og prøve først). Endret 6. september 2008 av Danny92 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva med å vurdere noe nyskapende! Nyskapende? Trådstarter har jo seff brukt et han har funnet på nette og satt det opp, er det nyskapende?. Så finner han bug og uferdig jobb, også drar han hit på forumet og spør om hjelp. Hadde hjulpet mye om han hadde giddi og satt seg inn i php istede for og spøre andre. Jeg hang meg ikke helt med her. Mafiaspill er hvertfall det minst nyskapende som finnes innen browserspill. Hva med å lage et browserspill i Javascript, det hadde vært mye tøffere. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg minner om Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. 1 innlegg er blitt slettet. Dette er 2. bump i dag og tråden stenges. Endret 6. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg