firberblad Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 sorry for dårlig emnetittel. Jeg er på slutten, eller den siste delen av blue dragon. Er på et brett som heter mecha base 2F. (noe sånt). må hoppe under en masse laserstråler for å unnga å fyre av alarmen for oftte å bli sendt tilbake til etasjen under. Når jeg kommer på slutten der må jeg deaktivere en del "shield" som blokkerer veien for meg. Det går greit med de 3 første, men den fjerde, som er svart for jeg ikke gjort noe med. Så, jeg trenger tydeligvis noe for å deaktivere den. Er det noen som vet hvor jeg finner den tingen? Må jeg loade et tidligere savegame, eller finns den en sånn ting på det stedet hvor jeg er? Er surt hvis jeg må gå langt tilbake Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du må finne den svarte åpner for å ta ned den svarte skjolde.. Black Device After defeating Azure Abyssal Dragon at the Sea Cube (Optional Dungeon, north east from Jibral Kingdom) http://www.bluedragon-360.net/barrier.php Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Det var en god liste....men det betyr med andre ord at jeg må drive litt "backtracking"? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, tror det, har ikke spilt det selv på ganske lang tid. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Det var en god liste....men det betyr med andre ord at jeg må drive litt "backtracking"? Du kommer deg veldig lett tilbake til Mechabase igjen. Så bare avbryt der når du ikke kommer lenger, så vender du tilbake når du kan åpne de sorte barrierene. Endret 6. september 2008 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå