Alexander Schindler Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hos oss kan du vinne hele 18 plater danseband og en lekker DVD. Tør du delta i vår konkurranse? Les mer Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Dette er vel en av de konkurransene man blir glad for å ikke vinne. Endret 6. september 2008 av oOF Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Spørs om jeg tør dette.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Det store spørsmålet er hvorfor i all verden man har så utrolig mange danseband-CD-er. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hvordan deltar jeg? SKal jeg skrive grunnen til at jeg bør vinne her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hehey, hvor melder man seg på? Jeg ser en fantastisk julegave i anløp. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hvordan deltar jeg? SKal jeg skrive grunnen til at jeg bør vinne her? Bare skriv grunnen på e-post til [email protected] du Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Kan ikke si at jeg ser noen spesiell grunn til å ønske og vinne.. Endret 7. september 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Nei, med en slik premie tør jeg ikke delta. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Iom at jeg jobber for Kulturo tror jeg nok ikke jeg hadde hatt sjans til å vinne uansett. Men om jeg hadde deltatt hadde jeg skrevet at jeg har et par venner som hører på dansebandmusikk som hadde kysset meg av glede om jeg hadde vunnet og sendt premien videre til dem (selv om det betyr at en eventuell reprise av turen til Gøteborg med nevnte venner sommeren 2006 hadde inneholdt enda mer dansebandmusikk. Uha.) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Mine bråkete naboer ville nok kost seg med denne samlingen Jeg ville ikke gitt det vekk i julegave engang! Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Kor mykje pengar får vi for å melde oss på? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Mitt eneste minne fra svensk danseband har jeg fra mine barndoms dager når jeg tok buss til skolen. Buss sjåføren var en sprøyte gal mann som digget dansebandmusikk mens han suste langs trange norske sideveier med flere svinger en norsk partibarometer, samtidig som han holdte øynene mer på jentene bak i bussen enn på veien. Eneste grunnen til at jeg skulle ønske å vinne dette måtte være for å bringe disse minnene tilbake som påminnelse for hvor heldig jeg er som fremdeles er i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg