Zeorsd Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er langt i fra den første til å si noe sånt som dette her, men må si jeg har blitt utrolig skuffet oer prison break etter å ha sett sesong 3 (og første ep av sesong 4). Da jeg så første sesong (på dvd, begynte å se en stund etter at det først kom) mente jeg det var blandt top 3 av alle seriene jeg har sett noen gang. Selv med en masse amerikanske tvgjengangere/teknikker (feks alt går _nesten galt_ for så gå i orden i siste sekund)så var det spennende fra begynnelse til slutt, og med et bra plott. Rett og slett bra. Så kom sesong 2, som fortsatte mye avv den gode trenden. Historien ble ekspandert, og ting passet fortsatt godt inn, og serien føltes bra og "riktig" fortsatt. Ikke unaturlig at det nå var flukten som var i fokus. So far so good. Så kom sesong 3, og ting har gått i utforbakke for min del fra siste 10 minuttene av sesong 2 fram til der vi er nå. Nytt fengsel osv, historien føles tregere, og amputert i forhold til den. Uten å spoile så blir ting verre i sesong 4, skal man dømme fra begynnelsen. Historien bli mindre og mindre troverdig, og det kommer stadig flere plotthull. Ok, det er grei underholdning, men du føler at det er ei melkeku vi snakker om her. Selvfølgelig, det er mitt valg å se videre, selv når serien blir dårligere. Men jeg skulle ønske man heller hadde laget en ordentlig avsluttning på sesong og latt det være med det. Nivået har sunket for mye, og det eneste som gjør at man følger med nå er at man i vite hordan det ender. Mesterstykket fra sesong 1 (og til dels 2) er borte Noen enige/uenige? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sesong 3 kunne de mer enn nok ha klart seg uten, den var i forhold til sesong 1 -Elendig!- Sesong 4 liker jeg dog til nå. Den er ikke langt fra Sesong 1, og er bedre enn sesong 2 og 3. De har gjort en liten vri og snudd halve historien på hodet. I stedet for at "Kompaniet" jakter dem, er det de som nå jakter "Kompaniet." I stedet for å bryte seg ut, må de nå finne en måte å bryte seg inn på. Dette gir PB et friskt nytt preg, uten at det avviker for mye fra slik vi kjenner serien. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 3'ern virket litt fill-in-aktig ja. Men sesong 4 virker lovende. Har dog bare sett de 2 første episodene Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvorfor så mye hat mot sesong 3? Selvfølgelig er den ikke like spennende som sesong 1, men den skapte en fin forandring synes jeg, noen nye interessante karakter, helt nye omgivelser og utfordringer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Sesong tre var perfekt. Men mtp. at sesong 4 har en ny vri, liker jeg fortsatt serien. Birger Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er sesong 3 til salgs noe sted med norsk tekst? Platekompaniet i byen her får den inn sent i denne måneden. Tror det var 26. eller noe sånt... Fulgte med i sesong 1 og 2 med stor iver, men falt av lasset da sesong 3 kom. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er sesong 3 til salgs noe sted med norsk tekst? Platekompaniet i byen her får den inn sent i denne måneden. Tror det var 26. eller noe sånt... Fulgte med i sesong 1 og 2 med stor iver, men falt av lasset da sesong 3 kom. Ja, jeg også. De skulle sluttet av på sesong 2. Men jeg ser fortsatt seff. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er sesong 3 til salgs noe sted med norsk tekst? http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...;valg=0&w=2 Lenke til kommentar
brann123 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sessong 3 er kanskje den beste sessongen til nå etter min mening. Elsket stemmingen i sona og spenningen var på topp hele tiden. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sesong 3 sugde. Det er den værste filler-sesongen jeg noen gang har sett. Forestill dere om den ikke eksisterte (noen forfatterne har gjort). Det ville ikke gjort noe forskjell uten den. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sesong 3 sugde. Det er den værste filler-sesongen jeg noen gang har sett. Forestill dere om den ikke eksisterte (noen forfatterne har gjort). Det ville ikke gjort noe forskjell uten den. Skal vi se...hvis sesong 3 aldri hadde eksistert: ...Alex Mahone hadde fortsatt vært på jakt etter Michael & Co ...James Whistler hadde ikke kommet seg ut av Sona. Altså hadde T-Bag aldri fått tak i fugleboka. Michael hadde aldri kommet på sporet av the Company ...Gretchen hadde aldri vært i serien ...Michael hadde ikke hatt noen grunn til å ta opp jakten på Gretchen og the Company ...han hadde dermed heller aldri fått vite om at moren var i live, og heller ikke fått den beste behandlingen for sykdommen sin. Altså umulig å si hvordan det hadde gått. ...kunne sikkert nevnt mer, men nei, tydelig at det ikke hadde utgjort noen forskjell. Bare det faktum at the Company hadde fått fortsette som de alltid har gjort, vi aldri hadde fått sett en menneskelig side av Mahone, Michael sannsynligvis hadde dødd av sykdommen sin, og sesong 4 aldri hadde funnet sted. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sesong 3 sugde. Det er den værste filler-sesongen jeg noen gang har sett. Forestill dere om den ikke eksisterte (noen forfatterne har gjort). Det ville ikke gjort noe forskjell uten den. Skal vi se...hvis sesong 3 aldri hadde eksistert: ...Alex Mahone hadde fortsatt vært på jakt etter Michael & Co ...James Whistler hadde ikke kommet seg ut av Sona. Altså hadde T-Bag aldri fått tak i fugleboka. Michael hadde aldri kommet på sporet av the Company ...Gretchen hadde aldri vært i serien ...Michael hadde ikke hatt noen grunn til å ta opp jakten på Gretchen og the Company ...han hadde dermed heller aldri fått vite om at moren var i live, og heller ikke fått den beste behandlingen for sykdommen sin. Altså umulig å si hvordan det hadde gått. ...kunne sikkert nevnt mer, men nei, tydelig at det ikke hadde utgjort noen forskjell. Bare det faktum at the Company hadde fått fortsette som de alltid har gjort, vi aldri hadde fått sett en menneskelig side av Mahone, Michael sannsynligvis hadde dødd av sykdommen sin, og sesong 4 aldri hadde funnet sted. Der dreit du deg litt ut Calisto Star Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå