oerhört Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 På Games Convention fikk vi se og prøve en rekke kommende eventyrspill. Hvilke er verdt din oppmerksomhet? Les mer Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er ikke So Blonde ute enda? Har ligget på nettet i lang tid... Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 jo den har det! har spillt det en stund. den dama er virkelig Blond hehe Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er ikke So Blonde ute enda? Har ligget på nettet i lang tid... Utgivelsesdatoene vi opererer med på Gamer.no er ikke datoen spill blir tilgjengelig på piratmarkedet, men datoen spill kan kjøpes på nett eller i butikk. I dette tilfelle er vi informert om at den engelske utgaven av So Blonde slippes på ulike nettbutikker (Play.com, Amazon.com osv.) 26. september. Det er ikke planlagt distribusjon til norske butikker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Æsj, hadde håpt det var noko nytt om Drømmefall. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 giiiief a vampire story! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vampire story blir kos Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 I det hele tatt så det ut som det var utrolig mye snask i vente. Dette blir nok en finfin høst for alle oss nostalgikere og eventyrspillfans. kan bli dyrt dette, men vi får håpe at vi får kvalitet for pengene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dette var en svært flott artikkel, spesielt for oss som liker eventyrspill. Ser mest frem til A Vampyre Story (som jeg har en forhåndsbestilling på ) og Black Mirror 2. Jeg elsket Black Mirror. Det var utrolig god stemning og veldig artige gåter der. Veldig synd at So Blonde ikke kommer til Norge. Hadde sett frem til å teste det. Håper det kommer på steam. Men lurer på, er det noen som vet når eller om Sam & Max Season 2 kommer i butikker i Norge? Vet at det er på steam, men vil helst ha det i cover. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 A Vampyre Story ser jeg virkelig fram til. Vet vi når den norske release datoen på dette er? Heavy Rain ser jeg også frem til, men det er vel fortsatt litt tidlig å virkelig glede seg til det. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Moro at Gamer tar seg tid til en så lang artikkel om kommende adventurespill. Vampyre story er nok det jeg ser mest frem til selv også. Burde også nevnt meget lovende Secret Files 2, som ble vist på messen, men dette kommer ikke på engelsk før tidlig neste år. Blade runner inspirerte Nikopol, samt Book of unwritten tales ser også interessant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg