_ZeTh_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 er Munch's oddessy noe å bruke pengene på? så det til 225kr på komplett.no Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hey! Liker du absurde eventyrspill? God grafikk, skitmorsomt, og faktisk ganske utfordrende! Jeg skaffet meg det uten å vite hva det var. Har STORkost meg. Ha det bra, da! Lenke til kommentar
Chester Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Et av de spillene som går i katogorien 'Skuffende'! Alt man gjør gjentar seg, man sitter der og føler man har gjordt ting fjorten ganger tidligere! Grafikken er godkjent, uten tvil! Veldig bra character animasjoner. Det han sier om at spillet er hysterisk morsom er jeg ikke enig i! Man ler kanskje de første gangene man trykker på 'humo'-knappen, men etter det blir det kanskje litt barnslig! Jeg ville heller satset på et annet plattform-spill, hadde jeg vært deg! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg syntes faktisk det var ganske morsomt. Kjøpte det som det første spillet til Xbox-en faktisk. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Synes også at dette er verdt pengene, fant det på billigsalg hos elkjøp. Liker du eventyr spill så er dette tingen, men jeg er enig at det er en del ting som "går igjen", kunne godt lagt inn noen flere kommentarer :-) Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Folk får si hva dem vil, men Oddworld er genialt! Angrer ikke ett sekund på att jeg kjöpte det. Elsket de forrige spillene i serien på PC, og dette er minst like bra Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Animasjonsfilmene i spillet er jo fantastisk morsomme. Slik som når Munch blir tatt til fange og de skal rote med hodet hans. De derre små hårballene er vittige. Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Animasjonsfilmene i spillet er jo fantastisk morsomme. Slik som når Munch blir tatt til fange og de skal rote med hodet hans. De derre små hårballene er vittige. Jeg lo så jeg holdt på å ramle ut av sofa'n da jeg så det klippet første gang enn slutten(e) da? genialt i mine øyne Det ER ett bra spill.. Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Ok....jeg kjøper det! Spillte demoen av et av de spillene på pc for mange år siden, virket ok, men var ikke interessert i å bruke 500 spenn på det. Men nå i Xbox dagene skal jeg endeli fordype meg inn i The Oddworld "burp!" wish me luck! Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Mongo..... nei da. spillet er morsomt helt til du har klart det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå