krest Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei har et slikt midi keyboard, men mangler programm der jeg kan spille piano etc.. Har prøvd fl studio 8, men der finner jeg ikke noe piano. Noen som kan hjelpe meg på vei? Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Skal det være gratis? Hvis du har tenkt til å legge en slant i det så er Cubase og anbefale. Et utrolig kraftig program. Ellers fant jeg en side (ved hjelp av google) med en liste over gratis programmer som man bruker i relasjon til et MIDI-keyboard. Here you go! Mvh Jørgen Pedersen Lenke til kommentar
krest Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 thx, hadde allerede prøvd et av dem, men falt ikke i smak :S får se om de andre er bedre. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 thx, hadde allerede prøvd et av dem, men falt ikke i smak :S får se om de andre er bedre. Ja, søk på Google. Husk at du ikke kan forvente all verden av ting om du skal ha det gratis. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
safeaim Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 I fruity så heter pianoet "FL Keys" og det beste standalone/vst pianoet heter Pianoteq http://www.pianoteq.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå