Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Grafikk bug i forskjellige spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke CPU. det vil ikke lage slike typer grafiske feil.

Det kan være GPU artifacts, men det ser egentig ikke helt sik ut som jeg ville forventet...

Stemmer det at du har tatt dette screenshottet ut fra en replay? I så tilfelle så har det værken noe med CPU eller GPU eller noe som helst annen hardware å gjøre. Altså, om det skjer samme sted i replayed hver eneste gang så er det en software bug.

Det eneste du an evt. gjøre med en software bug er å oppdatere driverene til sjermkortet ditt. Jeg ville tippet det er en sik rendering bug i og med at det ikke helt ser ut som en GPU artifact.

Min annbefaling, gitt at mine antagelser over er korrekt er å instalere de nyeste driverene som du finner på guru3.com og prøve å på nytt. Forhåpentigvis nekker det problemet ditt.

Du kan selvfølgleig også ppdatere driverene dine fra nvidia.com eller ati.com , men gurud.com har enda nyere drivere som regel fordi de får tak i pre-release versjoner.

Om du allerede har helt nyeste drivere kan det evt. være lurt å teste med en atlernativ versjon, selv om det betyr å gå en versjon tilbake. Som regel er nyere drivere bedre, men feil kan selvfølgleig introduseres i nye versjoner ved uhell...

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...