glennib Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Heisann.. Har vært 18 i snart halvannen time, og begynner å tenke på hva som er så spess med det.. Har straks lappen, bil og det i boks, og snart har jeg jobb. Hva gjør jeg da liksom? Greit, man kan kjøpe drekke osv, men det har aldri vært noe stress. Ut på byen, ja, men så rått er det ikke. Noen tips til hva man kan gjøre når man er 18? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 bli økonomiansvarlig. Lenke til kommentar
glennib Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Altså jobbe som økonomiansvarlig i en bedrift..? Neida.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Start å spille airsoft. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 god ide . finnes ikke noe morsommere å gjøre når man er 18.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dra på konsert på Rockefeller \o/ En av de føste tinga jeg gjorde for å "feire" Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ikke la foreldre bestemme alt....!(?) Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Masse morro og masse kjedelig saker når du blir 18 Morro saker er: -Du kan dra på pub vis du vil. -Du trenger ikke å bekymre om aldersgrense lenger om nesten alt. -Bil lappen så klart. -Du har lov å drikke. -Du kan mobbe vennene dine som ikke er 18 enda. Kjedelige saker. -Papir, skatt osv. -Folk forventer at du skal være voksen. -Du er ikke lenger mindreåring. -Du får ikke enda kjøpe sprit. -Kompiser og diverse maser hele tiden om du gidder å kjøre dem hit og dit. -Fylle onkler ringer av og til og spør om du gidder å kjøre dem rundt omkring. Men kommer helt ann på hva du selv finner på :!: Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Ikke la foreldre bestemme alt....!(?) Synes det er motsatt jeg... Krav om mer "voksenhet", ingen penger og flere krav og mer ansvar. Så lenge en uansett bor hjemme, så er det strengt tatt de som bestemmer. Endret 6. september 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å si at man ikke trenger bekymre seg for aldersgrenser er veldig lite sant om man skal en tur på byen O.o Og nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med papir(?), men jeg betalte skatt lenge før jeg blei atten. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Vente på at du blir 20? Hehe. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du kan også: - Kjøpe røyk og alkohol til fjortiser - Råne med fjortiser i baksetet - Låne bort leg til fjortiser eller eventuelt så kan du også: - Avslå fjortiser som spør deg om å kjøpe røyk/alkohol/låne leg/sitte på Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Ikke la foreldre bestemme alt....!(?) :!: Vi lever i 2008, hvem i all verden lar foreldra sine bestemme noen ting? Edit: Grattis foresten. Endret 6. september 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ikke la foreldre bestemme alt....!(?) :!: Vi lever i 2008, hvem i all verdenlar foreldra sine bestemme noen ting? Mamma bestemmer når jeg skal legge meg, og hva jeg skal ha på meg... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kommer jo an på om en bor hjemme hos dem eller ei det Steike jeg er glad jeg har flytta ut <3 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 heldiggris. jeg gleder meg til det blir min tur.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Du kan også:- Kjøpe røyk og alkohol til fjortiser - Råne med fjortiser i baksetet - Låne bort leg til fjortiser eller eventuelt så kan du også: - Avslå fjortiser som spør deg om å kjøpe røyk/alkohol/låne leg/sitte på I'm in! Endret 6. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 kan selge det gamle legge ditt til fjortiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå