dozer22 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Når jeg går inn på kontrollpanel --> lyd og lydenheter --> lyd og stemme får jeg ikke opp noen standardenhet for stemmeavspilling og avspilling av midi-musikk. Kan velge Soundmax på begge, men når jeg trykker bruk og lukker vinduet så er de borte neste gang jeg går inn. Dette gjør at jeg ikke kan høre lyd på youtube filmer og andre filmer som trenger flash. MP3 og windows media player gir allikevel lyd fra seg Noen som har peiling eller må jeg reinstallere hele windows xp? Endret 21. september 2008 av dozer22 Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Når jeg går inn på kontrollpanel --> lyd og lydenheter --> lyd og stemme får jeg ikke opp noen standardenhet for stemmeavspilling og avspilling av midi-musikk.Kan velge Soundmax på begge, men når jeg trykker bruk og lukker vinduet så er de borte neste gang jeg går inn. Dette gjør at jeg ikke kan høre lyd på youtube filmer og andre filmer som trenger flash. MP3 og windows media player gir allikevel lyd fra seg Noen som har peiling eller må jeg reinstallere hele windows xp? Jeg har samme feilen, eller dvs. alt under arkfanen "Lyd" i "Egenskaper for Lyd og lydenheter" resettes når jeg gjør endringer. Jeg gav opp å rette denne og bruker nå isteden ett annet versktøy: http://www.quicksoundswitch.toflo.de/eng/index.html Det er kjipt, men det funker. Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Blei til slutt så irritert på denne feilen av jeg kjørte tilbake til ett tidligere gjenopprettingspunkt(restor point). Dette løste utrolig nok feilen, denne gangen uten å forårsake 10 andre Lenke til kommentar
dozer22 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Får kun opp no device.. og et pip fra pc speakeren Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Får kun opp no device.. og et pip fra pc speakeren Har du fremdeles problemer, eller andre har tilsvarende, her er mulige løsninger: 10 fixes for sound problems in Flash. Punkt 9 reddet med. Lenke til kommentar
dozer22 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Får kun opp no device.. og et pip fra pc speakeren Har du fremdeles problemer, eller andre har tilsvarende, her er mulige løsninger: 10 fixes for sound problems in Flash. Punkt 9 reddet med. Fantastisk. Punkt 5 gjorde susen Hjertelig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå