Mr. Sanders Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er fargene OK? Er utsnittet OK? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tar jeg ikke helt feil så skal fargene under flyvingen være grå/hvit. Den er gul i bildet. Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fargene under vingen kan skyldes at den flyr over tørt grass, og kan være slik det faktisk var da bildet ble tatt. Komposisjonsmessig synes jeg det er feil at flyet er på vei ut av bildet, og ikke inn i bildet. Ser også ut som at du har god kontroll på høylys, og har litt å gå på der, så ville kanskje eksponert litt lysere, for å få flyet litt lysere. Synes det er litt mørkt. Det kan helt sikkert også fikses med å gjøre kurven i Curves litt brattere i de mørke områdene. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Beklager OT, men når ble bildet tatt? Er ikke LN-BUE i SAS farger nå? Mener den ble omlakkert mellom 2006 og 2007.. Endret 6. september 2008 av gilera Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mer rom forran hadde sett bedre ut. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Beklager OT, men når ble bildet tatt? Er ikke LN-BUE i SAS farger nå? Mener den ble omlakkert mellom 2006 og 2007.. Ifølge bildet er det tatt 01-01-2001 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Takk for kommentarer og råd. Skal legge ut ny versjon når jeg får rettet opp detaljer påpekt ovenfor. - Det er riktig at flyet er gult under vingen da gresset rett under er beige/gult - Enig i at flyet burde vært lenger nede i bildet. Har et bilde et sekund før, som jeg da heller kan benytte som utgangspunkt - Bildet er tatt i august 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå