Nickless Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Som det står i tittelen finner ikke mobiltelefonen min en bluetooth handsfree (HBH-DS205) Det er en sony ericsson handsfree og det samme gjelder mobilen min. Den forrige mobilen min fant det, og frykter at handsfree'en har "låst" seg til den, en mobiltelefon jeg ikke har lenger. Noen ideer om hva som kan gjøre for å finne bluetooth-enheten? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Du må sette handsfree'en i søkemodus/paremodus. Da vil telefonen din kunne finne den. Det er som du sier, at håndfrien har låst seg til en telefon. Sjekk manualen hvordan dette gjøres. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Du må sette handsfree'en i søkemodus/paremodus. Da vil telefonen din kunne finne den. Det er som du sier, at håndfrien har låst seg til en telefon. Sjekk manualen hvordan dette gjøres. Hehe, vel, geniale meg har kastet manualen Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Edit: Fant ut av det. Skulle andre komme opp i samme situasjon, slå på handsfreen og hold av/på-knappen inne i noen sekunder (til det kommer 2 piller opp på displayet), søk deretter etter bluetooth enhet med mobilen din og du skal kunne finne handsfree'en. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Manualer finner man på produsentens hjemmeside(nesten uten unntak). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå