fugletiteren Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 jeg hadde jailbraika ipoden min, så gjenoprettet jeg den og jailbraika den ikke en gang til. men når jeg skall bytte bakrund (på der du låseropp ipoden med kode) så funker det ikke å bytte den. jeg har nå en windows bakrun jeg ikke liker, og den la jeg inn når den var jailbraika. så er det noen som vet hvordan jeg får det vekk? trenger svar Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Når du gjenopprettet etter jailbreak, valgte du da å sette den opp etter en sikkerhetskopi? I så fall vil slike innstillinger følge med tilbake! Eneste løsningen er nok å gjenopprette på nytt og sette opp iPoden på nytt. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Når du gjenopprettet etter jailbreak, valgte du da å sette den opp etter en sikkerhetskopi? I så fall vil slike innstillinger følge med tilbake! Eneste løsningen er nok å gjenopprette på nytt og sette opp iPoden på nytt. men mister jeg da alle spill og ting jeg har kjøpt? og hvis jeg ikke gjør det er da alle sanger filmer spill og programer fortsat på itunes? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Når du gjenopprettet etter jailbreak, valgte du da å sette den opp etter en sikkerhetskopi? I så fall vil slike innstillinger følge med tilbake! Eneste løsningen er nok å gjenopprette på nytt og sette opp iPoden på nytt. men mister jeg da alle spill og ting jeg har kjøpt? og hvis jeg ikke gjør det er da alle sanger filmer spill og programer fortsat på itunes? mister man også det man har skrevet i notatblokken? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 er det ingen som vet? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 kan du bytte utsende på menyen??( der du velger safari,youtube,notater osv) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 kan du bytte utsende på menyen??( der du velger safari,youtube,notater osv) hva mente du med det? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 kan du legge til eit bilde eller nokke (mente jeg med det ) på menyen altså Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 kan du legge til eit bilde eller nokke (mente jeg med det ) på menyen altså ja hvis du jailbreaker den. men tror ikke hvis du bare har app store Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 uten jailbraking? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 uten jailbraking? ja uten jail.... Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 hvordan gjør jeg det da? hvada? jailbreaker? eller app store eller hva mente du=? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 hvordan bytter jeg bakgun på menen ( der du velger safari youtube osv) uten jailbraking Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 hvordan bytter jeg bakgun på menen ( der du velger safari youtube osv) uten jailbraking går ikke hvis du ikke har jailbreika den. men hvis du har gjort det så går det, men det husker jeg ikke .. sry Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hvorfor skrev du ja uten jail.. da? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 hvorfor skrev du ja uten jail.. da? fordi en spurte om noe med jail... så sa jeg at jeg ikke skall ha jail... kjønte du nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå