NinjaPiraten Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei. Har en THOMSON ST780 som vi fikk fra Telenor for en god stund siden. Den er helt grei, men er et eller annet rart... Jeg har skrudd brannmuren av på både den og PC'n min, men når jeg kjører en port tester, så får jeg beskjed om at porten er stengt. Har også manuelt åpnet porten, selv om brannmuren er av. Men fortsatt stengt... Hva kan jeg gjøre? Har Telenor en egen brannmur som de ikke har fortalt meg om eller??? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sjekk om telenor har begrenset tilgangen din, da får du bare surfet. De gjør dette hvis man har sendt ut uønsket trafikk ala virus eller spam-trafikk. Lenke til kommentar
NinjaPiraten Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg kan gjøre mer enn bare surfing. Funker helt fint å spille og andre ting, men hvis jeg skal prøve å sette opp en server, så blir det kluss, og noen få programmer jeg har prøvd får ikke ordentlig internett tilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå