SKFX Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) har hørt no om at man kan finne ut om dama har orgasme eller ikke ved å kjenne etter rykninger i fitta? disse skal komme hvert ca hvert 2 sekund om hun har orgasme. har ikke hatt sex enda så jeg vet ikke, stemmer dette? Endret 5. september 2008 av SKFX Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 det går også eventuelt an å spør henne selvfølgelig:) Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvis man i det hele tatt lurer så er nok faren stor for at hun faket ja. Lenke til kommentar
SKFX Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 det går også eventuelt an å spør henne selvfølgelig:) kan jo hende at hun faker og at hun bare sier ja for at du ikke skal bli lei deg eller no sånt Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) "Noen ganger er de svært kraftige og kvinner kan oppleve rykninger i underlivet slik at partneren vil kjenne det godt om han/hun stimulerer kvinnen seksuelt." http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor_...rtene/1.4039570 Men, når den er så veldig kraftig er det etter min erfaring vanskelig å ligge i ro, og dermed vanskelig for partneren å kjenne det.. Endret 6. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) kan jo hende at hun faker og at hun bare sier ja for at du ikke skal bli lei deg eller no sånt ja du sier noe der Endret 6. september 2008 av Tommy T Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg synes det er vanskelig å vite forskjellen. Et par ganger da dama mi har hatt vondt i magen e.l., og jeg har hatt veldig lyst, har hu latt som om hu hadde lyst, slik at jeg skal bli fornøyd. For at jeg skal komme fortere, faker hu orgasme. Eneste måten jeg merker at hu ikke kommer på, er at hu ikke blir "lost" i blikket etterpå. Hu blir derimot helt våken og vil gjøre ett eller annet med en gang(f.eks skjee). Men uansett, hva har det å si om hu kommer eller ikke? Så lenge du koser deg og hu ikke klager, er det da hennes problem om hu ikke har det bra Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er vel ingen som heller sier at man må ha orgasme for å ha god sex? Det er så mange gutter som tror at de ikke har klart det de skal hvis ikke jenta får orgasme. Men det er jo mange jenter som ikke får orgasme også. Og så tror jeg ikke folk skal være så eplekjekke, som G21-gjesten her, for som conflict sier er det ikke lett å se hvis jenta er god til å spille Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg