Gå til innhold

audio til 3650

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvordan eller om det i det hele tatt er mulig å legge inn ringetoner (fra pc'n) til en nokia 3650....

hvordan gjør jeg det isåfall?

---------------------

og går det an å bruke den som musikkspiller?

altså om realone-playeren kan spille musikkfiler (med hodetelefoner, ikke høyttaler) akkurat som en mp3-spiller.

hadde vært konge!, siden jeg har 128mb minnekort.

i en eller annen meny fant jeg at det gikk an å aktivere hodetelefoner som tilbehør, men under på telefonen er det da ikke noen plass til vanlige hodetelefoner vertfall!

må jeg kjøpe noen spesielle hodetelefoner, eller kanskje jeg må bruke handsfree for at dette skal gå....?

....hvis det går i det hele tatt.... noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der er ikke noe problem.

Du kan kopiere innpå både midi, wav og mp3 (mp3 blir automatisk gjort om til wav, og filstørrelsen redusert) - sikkert flere formater også.

Bare koble den opp mot PC'en med infrarød eller bluetooth det, og bruk programmet som fulgte med mobilen, eller bare send på vanlig måte fra PC'en. ("send filer til PC i nærheten").

Lenke til kommentar
Der er ikke noe problem.  

Du kan kopiere innpå både midi, wav og mp3 (mp3 blir automatisk gjort om til wav, og filstørrelsen redusert) - sikkert flere formater også.  

Bare koble den opp mot PC'en med infrarød eller bluetooth det, og bruk programmet som fulgte med mobilen

hvordan får jeg til å bruke *.mid som ringetone? eller kan jeg det i det hele tatt?

hvilke formater kan jeg bruke som ringetoner?

og hvordan får jeg brukt lyder jeg har lagt inn på 3650 som ringetone?... de dukker jo ikke opp i noen meny...

ser at opptakene mine dukker opp i ringetone-valg-lista, men ikke de jeg overfører fra pc.

Hva gjør jeg feil?

Må jeg legge de i en spesiell mappe på telefonen?

Og vet noen om det er mulig å ikke bruke høyttaleren som lydutgang?... altså ørepropper/hodetelefoner isteden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...