Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Selvmord/død - Litt tanker og slikt rundt temaet


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg forstår deg trådstarter. Livet er meiningslaust. Intet annet. Eg trur heller ikkje eg kjem til å bli lykkeleg. Men faen heller.

Ein dag får du fred. Ein dag. Når det passer. Når tiden er inne.

 

I mellomtiden - lev. Snakk med ein psykolog, ingen dum ide. Kjem ikkje til å gjere det sjølve men. Det er nå ein god ide.

 

Ting kan jo skje. Sjøl i helvete :)

Lenke til kommentar

Skjønar trådstartar. Sliter sjølv. Mykje av det same. Prøvde å gjere det slutt ikkje så lenge etter at denne tråden blei starta. Tok kontakt heime, hjelpte å prate litt. Fekk etterkvart kontakt med eit kriseteam av psykologar. Eg sa at ting gjekk betre og at eg ikkje trengte å snakke med dei meir. Det gjorde det òg forsåvidt. Men eg føler eg er på veg ned igjen no. :(

 

Det hjelper ikkje å fortelle folk kor bagatellmessige problema deira er. Personleg trur eg aldri nokon vil kunne forstå meg fullt ut. Kun eg sjølv veit kva eg har opplevd og vore gjennom. Likevel er det mykje ein fortrengjer og gøymer vekk. Når ein då skal prøve å forklare problema sine for andre, får ein berre ut små bitar. Bagatellar. Men alt som har bygd seg opp, og blitt stengt inne, er der likevel. Ein sit igjen med ei kjensle av meiningsløyse og avmot, utan å ha oversikt nok til å kunne forklare kva det skuldast. Det er fælt.

 

Eg føler at eg misser litt av kontrollen over meg sjølv når eg er nede. Det er som om ein del av meg vil meg sjølv vondt.

 

Dette skriv eg som ein slags sjølvterapi fordi eg ikkje får sove. Det gir kanskje ikkje meining. Men kanskje nokon kjenner seg igjen.

 

For meg hjelper det litt å vite at eg ikkje er aleine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...