Donnie Darko Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei. For en drøy uke siden begynte jeg å skate, og etter dette har jeg hatt fryktelig vondt i både hæl og knær. Knærne er til tider så ille at jeg nesten ikke klarer å stå oppreist. Den første tanken som slår meg, er minisken, men litt rart at begge knær gjør like vondt? Når det gjelder hælen, så er det en smerte bakerst i venstre fot. Noe som fører til at jeg halter. Betennelse av et slag? Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kanskje du har belasted muskler du ikke er vant til å bruke så mye? Ta det litt easy mann, ta mer pauser og ikke hold på så intenst i starten. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Jeg burde kanskje ta det litt rolig da jeg har skaten vær dag, selvom jeg har hatt vondt. Får hvile meg en ukes tid (: Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 BUMP - Ingen som vet hva jeg kan gjøre? Hva tror dere om zon? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du må beskrive mere om problemet ditt. F.eks.. Kan du flekse foten mot knee? fra kneet? osv... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Du må beskrive mere om problemet ditt. F.eks.. Kan du flekse foten mot knee? fra kneet? osv... Ja, jeg kan bevege foten i alle mulige retninger, men noen retninger er vondere enn andre. Det som gjør ekstra vondt er om jeg går, og skal på tærne. Å trekke ned på selve hælen gjør ikke så vondt, men det er på siden. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 men noen retninger er vondere enn andre. Som? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 men noen retninger er vondere enn andre. Som? Når jeg løfter foten oppover og spenner hælen om du skjønner. Vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kanskje du har et problem med achilles-senen "Akilleshæl." Hvordan skjedde skaden? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Tror jeg nevnte det i førstepost. Det skjedde etter at jeg begynte å skate. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så, til bunn og grunn, det gjør vondt? ellers er du ikke bevegelses hemmet? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Så, til bunn og grunn, det gjør vondt? ellers er du ikke bevegelses hemmet? Det gjør _litt_ vondt hele tiden, uten at jeg rører foten. Men når jeg går, og står på tærne gjør det fryktelig vondt. Dette gjør at jeg kun går med "flaten" av foten, som gjør at jeg halter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå