Gå til innhold

GPS + Pulsklokke = Garmin Forerunner 405

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp funnet en klokke som jeg driver og sikler etter. :dribble:

Garmin Forerunner 405

Den har absolutt alt jeg har ønsket meg!

- Jeg driver med orientering, slik at når jeg løper kan den ta opp veivalgene mine og laste dem opp på data'n etterpå.

- Den ser ut som en vanlig klokke, slik at jeg kan ha den på hele tiden.

- Den laster automatisk opp de siste trengingene når jeg kommer i nærheten av PC'n.

- Den har pulsmåler.

- Og til slutt, Til Hvilken Pris! 2600,-

Den er helt fantastisk! Den har ubeskrivelige mange muligheter, som man må bare sjekke ut selv.

Det forundrer meg ikke om noen på dette forumet har denne, eller tidligere modeller, fra før.

Jeg håper og kanskje få denne til konfirmasjonen neste år, hvis ikke, kjøper jeg den selv.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har nettopp funnet en klokke som jeg driver og sikler etter. :dribble:

Garmin Forerunner 405

Den har absolutt alt jeg har ønsket meg!

- Jeg driver med orientering, slik at når jeg løper kan den ta opp veivalgene mine og laste dem opp på data'n etterpå.

- Den ser ut som en vanlig klokke, slik at jeg kan ha den på hele tiden.

- Den laster automatisk opp de siste trengingene når jeg kommer i nærheten av PC'n.

- Den har pulsmåler.

- Og til slutt, Til Hvilken Pris! 2600,-

Den er helt fantastisk! Den har ubeskrivelige mange muligheter, som man må bare sjekke ut selv.

Det forundrer meg ikke om noen på dette forumet har denne, eller tidligere modeller, fra før.

Jeg håper og kanskje få denne til konfirmasjonen neste år, hvis ikke, kjøper jeg den selv.

Jeg driver å sikler etter denne selv. Selv om det er lenge siden du har siklet så lurer jeg på om du har kjøpt den eller ei. Eventuelt om du er fornøyd. Alt fungerer bra=? MÅ den ofte lades osv...

Lenke til kommentar

Jeg fikk den til konfirmasjonen, ja ;)

Den er utrolig tøff, og jeg er utrolig fornøyd med den ;)

Alt fungerer, gps'en er veldig nøyaktig, men den måler ikke hastigheter under 5min/km og blir litt unøyaktig. Den kutter også litt i svingene.

Jeg lader den hver natt etter jeg har brukt den. Gps funksjonen sluker strøm, så det lønner seg å skru den av etter bruk. Det er ikke noe problem med ladingen hvis du har strøm i nærheten. Laderen er fantastisk! Du kan bytte ut kontakten for bruk i andre land osv. og kabelen til klokka er usb, så den kan du putte i en annen usb-lader og lade, eller putte iPoden din i laderen.

Det som er litt dumt, er at etter jeg har brukt den litt, har lakken på berøringsringen begynt å skalle av. Det er bare noen små svarte prikker, men jeg er redd det blir flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...