Gå til innhold

Liten og lett telefon med ubegrenset sms-minne / enkel måte å overføre sms'er til pc

astridah

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en telefon for jobben som er liten og lett.

Jeg mottar og skriver endel sms'er, så den bør være grei å taste med, og ikke minst må kunne lagre ubegrenset med sms / ha en mulighet til å bli koblet opp mot dataen slik at jeg kan få ut alle sms'ene. for sistnevnte tilfelle trenger jeg også et godt program som ikke klusser med æøå.

God sms-funksjon og -lagring og nett størrelse er altså det viktigste.

God batteri-kapasitet er også et pluss.

Trenger verken kalender, kamera, radio e.l.

Har tele2-abonnement, og ønsker ikke å bytte igjen.

Håper noen kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mottar og skriver endel sms'er, så den bør være grei å taste med, og ikke minst må kunne lagre ubegrenset med sms / ha en mulighet til å bli koblet opp mot dataen slik at jeg kan få ut alle sms'ene. for sistnevnte tilfelle trenger jeg også et godt program som ikke klusser med æøå.

på cden man for med når man kjøper en ny mobil inneholder et sms program som du trenger. men skal du ha et fullt tastatur på mobilen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

på cden man for med når man kjøper en ny mobil inneholder et sms program som du trenger. men skal du ha et fullt tastatur på mobilen?

neida, trenger ikke fullt tastatur. en god T9-ordbok holder lenge.

har alt en annen med fullt tastatur, så denne skal være liten og lett

Lenke til kommentar

Bruker selv en Nokia E66, svært fornøyd med den. Det er en tynn slide-telefon med utrolig gode taster. Ved å koble den til Nokia Pcsuite kan man enkelt sende og administrere sms fra dataen. Om den kan lagre ubegrenset med sms er jeg ikke sikker på, men den kan iallefall lagre svært mange :)

Lenke til kommentar
Bruker selv en Nokia E66, svært fornøyd med den. Det er en tynn slide-telefon med utrolig gode taster. Ved å koble den til Nokia Pcsuite kan man enkelt sende og administrere sms fra dataen. Om den kan lagre ubegrenset med sms er jeg ikke sikker på, men den kan iallefall lagre svært mange :)

den virket veldig fin, men gangske stor.

har forøvrig en htc som tar litt plass, (og ville ha gått for en htc til hvis de fantes i liten modell). som kvinne som ikke liker veske ønsker jeg her en liten og lett mobil. dvs, telefonene må passe inn i relativt små lommer.

men tror jeg går for en nokia hvis det er lett å overføre sms'er med dem - må bare finne en liten en som kan bruke dette programmet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...