Eirove Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) jeg handlet meg ny cpu vifte en thermaltake blue orb 2, men på den er det 3 pin kontakt og på den orginale vifta er det 4 pins kontakt, noen måte jeg kan få brukt den på? ser at de andre viftene i pcen er 3 pins, kan jeg bruke en av de? Endret 5. september 2008 av eirove Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kobles til "CPU Fan" kontakten til Hovedkortet (ligger rett ved CPU sokkelen) Den 4'de pin er for CPU kjølere med PWM (Pulse-width modulation) Lenke til kommentar
Eirove Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Kobles til "CPU Fan" kontakten til Hovedkortet (ligger rett ved CPU sokkelen)Den 4'de pin er for CPU kjølere med PWM (Pulse-width modulation) må jeg bytte plugg på vifta da? må jeg ikke ha den 4? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du hopper over pin 4 Koples slik: http://www.intel.com/support/motherboards/...b/cs-012074.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå