Gå til innhold

Hva feiler min data? (WC3) HJELP!

Anbefalte innlegg

Jeg har et irriterende problem med min data. Jeg vet ikke hvordan jeg fjerner det, og nå er gode råd dyre.

problemet:

Hver gang jeg er inne i wc3 og spiller, rebooter datamaskinen automatisk. Jeg spiller ikke lenge. Ca 30 min før den får tulltak.

Jeg vet ikke om det har noe med _MASKINEN_ å gjøre, men jeg har konstant 40 grader på cpu'en.

cpu: xp 1700

ram: 256 ddr-ram

skjermkort: integrert geforce 2 mx 32 ram

oppløsning i spillet: 640*480*16

osv.

vær så snill og svar meg på dette, dette irriterer.

martin sleipnes - teh frustrated one.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk feil loggen din. Hadde også noen prob med WC3, men de var minne relaterte. Fikk da en meget oversiktelig log. Loggen kan du se på ved å høyreklikke my computer - manage (eller behandle på norsk) - deretter log (hendelsesliste) og program til slutt, let etter feilmeldinger som har skjedd.

Lenke til kommentar

Det første du må gjøre er å ordne maskinen slik at du kan lese blåskjermen, dvs at maskinen ikke tar en omstart automatisk. Uten å vite feilmeldingen er det lite en kan hjelpe deg med. Jeg har vært borti noen lignende problemer før, og da var det som noen andre allerede har nevnt minnerelatert. Forsøk å øke størrelsen på det virtuelle minnet ditt og opprett eventuelt pagefilen på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...