Gå til innhold

20 min hver dag er nok! ja særlig!

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hva de mener med 20 min hver dag er nok?

Bakgrunnen for spørsmålet er at for en stund siden stod det i en eller annen kvinnemagasin, klæsja på forsiden at 20 min mosjon hver dag er nok. Du skulle øke livskvaliteten, bedre helse, bli lykkelikere og økt sexlyst.

Altså, jeg har en jobb der jeg er i farta 9 timer i strekk..altså jeg vil si jeg mosjonerer i en någen lunde rask tempo i 9 time hver dag! i følge de opplysningene skulle jeg ha en JÆVLA bra livskvalitet, Sykt bra helse, drit lykkelig og nymfoman. Eller er det meningen at etter de 9 timene på jobb, så skal jeg hjem, skifte også ta meg en 20 min mosjon? Og det skulle liksom være det avgjørende.

noen som kan svare meg på det?

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dei seier så...

Eg tippar jobben din er slitasje, og 20 minutts trening, f.eks 20 min intervall vil gjere godt for kroppen din. Då får du varma opp musklane og sikkert mykje anna bra som ekspertane snakkar om, eg har ganske lite peiling eigentleg ;)

litt merkelig formulering...

Endret av assbear
Lenke til kommentar

Jeg tror rådet først og fremst er beregnet på folk som har en stillesittende jobb og ellers holder seg mye i ro. Da er 20 min per dag så uendelig mye bedre enn ingenting :)

janern21, du har en veldig aktiv livsstil og er dermed allerede per definisjon i bevegelse minst 20 minutt per dag. Så du trenger ikke tenke på akkurat de 20 minuttene. Men det kan likevel hende at du vil ha nytte av å trene et par-tre ganger i uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...