heyupeople Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei alle sammen! Har laget en liten filmsnutt fra en treningssamling på Mallorca. Må si at jeg er forholdsvis fornøyd med den, spesielt siden den viser hvor sunt og frisk ungdomsmiljøet i sykling er i Norge. Kunne ikke dere komme med noen små tilbakemeldinger? Hva kunne vært bedre? Sjekk linken for film: Film fra Norges fremste juniorsyklister Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Etter å ha tvunget meg til å se hele må jeg si at jeg synes ikke den var noe spesielt, desverre. For det første, dårlig kvalitet. Virker som om du har filmet med en god mobil til tider. 5 minutter om med det, jeg vil kalle, kjedelige klipp av folk som sykler... Skjønte jo at dere syklet mye, siden terrenget forandret seg. "...spesielt siden den viser hvor sunt og frisk ungdomsmiljøet i sykling er i Norge." sier du. Ser egentlig ikke helt det. Jeg tror denne filmen er morsom å se på for de som selv var med, ikke så veldig mange andre. EDIT: Den manglet liksom det lille ekstra... Endret 6. september 2008 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå