Eplefe Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Helsinki er Helsingfors i Sør-Finnland og. Blir mer Trondhjem/Trondheim. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Men jeg TROR vi er off-topic, nå Lenke til kommentar
Bieggolmai Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Her spiller de en cover-versjon av "Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion" http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/115792 HUSK på at dette er over et år siden, og at Agnete bare var 13 år på dette tidspunktet. Både stemme og gitar-skills har utviklet seg mye siden den gang. EDIT: Her spiller de en coverversjon av "Wolfmother - Aplle tree" Men dette er min personlige favoritt, Endret 11. september 2008 av Bieggolmai Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Helsinki er Helsingfors i Sør-Finnland og. Blir mer Trondhjem/Trondheim. Skrives Finland . Er uansett forskjellige navn på forskjellige språk, f eks Germany og Tyskland, Greece og Hellas, China og Kina, Norway og Norge osv. Også flere byer som har forskjellig egennavn, Moscow og Moskva, Rome og Roma, Warsaw og Warsawa osv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men, for å unngå videre pirk, spurte jeg min gamle lærer, som har studert tysk på universitetsnivå, og han sa at Tokyo = Tokyo. Flott. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men, for å unngå videre pirk, spurte jeg min gamle lærer, som har studert tysk på universitetsnivå, og han sa at Tokyo = Tokyo. Flott. Sa han noe om sheep [sauer]? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Sheep heter sheep. Det trenger jeg ikke spørre ham om, da morsmålet mitt er engelsk. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nå vant de den nordic greia og! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 De er fult klar over at BlackSheeps ikke er korrekt gramatisk engelsk. De kalte bandet det for å irritere engelsklæreren. Men absolutt tøft at de vant hele greia, men så var musikken noen hakk høyere enn det andre mølet som man vanlig forbinder med MGP jr. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er det bare meg, eller har vokalisten i BlackSheeps så utrolig bedre stemme enn mange andre profesjonelle artister har i dag? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det bare meg, eller har vokalisten i BlackSheeps så utrolig bedre stemme enn mange andre profesjonelle artister har i dag? Er nok bare deg. Neida, hun har en fin stemme hun. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Synes de er veldig flinke. De har noen sanger på YouTube også. I'm impressed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå