Gå til innhold

The BlackSheeps - Endelig en Grand Prix Jr vinner jeg er fornøyd med!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det var litt morsomt med hu som leste feil tall.

Men det jeg ikke skjønner er hvorfor i alle verden de sendte henne ut på scenen, foran hele Norge, med flere tall enn det hu skulle lese opp? Er jo ikke lett for en skvetten 10-åring å stå foran hele Norge og måtte lese opp noen tall. Og det blir iallefall ikke noe bedre av at det er flere tall der enn nødvendig.

Lenke til kommentar

Ja, for en gang skyld vant en som i det hele tatt ikke sang om noe veldig teit. Og selve vokalisten var en av de eneste som kunne synge!

Jeg leste på nrk.no at Agneta (Vokalisten)Faktisk hadde en hund. Og de skrev den sangen fordi hunden hennes hadde bråkt så mye, og Agneta hadde sagt: "Ti stille. hund!"

Hehe, forresten var det jeg som la ut videoen på YouTube.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du?

19, og hvis du sikter til at jeg har "fjortiz" smak i musikk så må jeg skuffe deg.

Alt jeg sier er bare at i forhold til alt annet som er tidligere fremført på MGP Junior så var dette årets vinner et friskt pust. At du ikke ser det at musikken faktisk er god når man tar til tanke alder og gjennomsnittlig mengde drittmusikk som er i MGP får være ditt problem. Jeg sitter iallefall ikke å tror jeg er kul ved å insinuere at andre har dritt musikksmak.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du?

19, og hvis du sikter til at jeg har "fjortiz" smak i musikk så må jeg skuffe deg.

Alt jeg sier er bare at i forhold til alt annet som er tidligere fremført på MGP Junior så var dette årets vinner et friskt pust. At du ikke ser det at musikken faktisk er god når man tar til tanke alder og gjennomsnittlig mengde drittmusikk som er i MGP får være ditt problem. Jeg sitter iallefall ikke å tror jeg er kul ved å insinuere at andre har dritt musikksmak.

Jeg er veldig enig med det du sier, men nå er jo MPG en kategori for seg selv, så jeg vil nok verken høre på Abba eller disse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...