Lakus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Ble sittende i kveld å se på Grand Prix Junior og spise taco med familien i kveld og for første gang kan jeg vel si at jeg er mer eller mindre fornøyd med vinnerne! w00t! The BlackSheeps! Se filmen hos Youtube Endret 6. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 De sang om en feit bikkje som spiste seg i hjel. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Rå sangtekst. Beste mgp-jr vinner så langt. Litt irriterende bandnavn riktignok. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 var det de som hadde litt samisk i teksten sin? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Jepp, det var de samiske tullingene. Merk: Med å si at jeg er fornøyd med vinneren, så betyr det at det er endelig en vinner jeg ikke dør av å høre. Men er 10,000 ganger mer fornøyd i år enn tidligere år. HUFF! Lillesøster drepte meg med fjorårets sang! "For vi e værdenjs bæste, bæste, bæste, bæstevennja!" DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!! Her er vinnersangen forresten. Se filmen hos Youtube De har noen flere videoer på YouTube, og hvis man tar i betraktning hvor flinke disse er/var i forhold til de andre på MGP Jr så er det jo utrolig Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sangen var jo kul den Jenta var jo faktisk flink til å synge også! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bedre og mere gjennomført enn alle de andre til sammen hvertfall. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva betyr enkli Ori iska beana eller hva det var? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hmm, ikke galt dette da. Men likte ikke den rolige delen av sangen. Den kunne de ha droppet. Men hun der kunne synge ganske bra! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Wow, hun kunne faktisk synge bra! Bare synd sangen var så teit Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Wow, dette var ikke dårlig! Håper de lager noe som... ikke trenger å sendes på nrk, slik at det blir litt råere sangtekster. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 De har jo laget flere sanger. De har spillt på konserter, osv med andre sanger. På engelsk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Husk nå at de er 13-14 åringer, blir neppe noen tekster om rehab og sex, drugs and rock'n'roll uansett Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 De spiller på NRK nå, reprise Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mye bedre enn ifjor hvertfall, makan til drittsang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Ikkje berre var dette årets beste låt, men det var best MGP jr låt gjennom tidene. Vokalisten hadde god stemme og, noko ein sjeldan ser på dette programmet. Endret 6. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Ja, det vår instrumentene jeg hørte først, men det var stemmen som slo meg først. Det var jo en ny verden innenfor MGP Jr. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) haha, hu som leste opp poeng fra sørnorge sa 17000 når de fikk 4000 osv:P Men The Blacksheeps fikk jo dobbelt så mange stemmer som andre plassen, så tydelig at mange likte dem da : ) Endret 6. september 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå