kevinedomm Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Heisann, har en 2004 Aprilia sr50 Ditech, og lurte på hvor mange gram vekter denne har orginalt? Og hvor får man tak i et sett med FLERE vekttyper? En ting til jeg lurte på, i manualen står det at ved 8.000KM så skal "variator front rollers and guides" byttes? Hva svarten er det slags del? Hva mener de med det? "Rollers" er vel vektene, men guides?? Og har det noe for seg å velge kevlarreim til 300,- istedenfor tradisjonell reim til rett over 100-lappen? Mye ytelse å hente? Har gameboychippet den og tatt plomba. 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei har også en aprillia SR50 og har nå 5g vekter i den. Mener jeg. Men skal prøve en variasjon vekter i de kommende dagene. Kan gi lyd om hva som passer seg best. Lurte litt på hvor du fikk tak i Gameboy software? Er det noe du lånte, eller eier du en slik. Er intressert å gameboy tirmme min. Har et "problem" der jeg ikke får nok drivstoff virker det som. Så lurte på å leie en av noen vis mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå