KHE Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ny med Nokia... 1. Min E66 viser kunn fornavn og etternavn i kontaktlisten. Er det mulig å endre til at den også viser mellomnavn og eller firma i kontaktlisten? På min gamle Qtek fra 2003 kunne jeg enkelt velge hvordan hver enkelt kontakt skulle vises i listen... (som "File as" i Outlook) 2. I kontaktlisten på E66 er det nok å taste én gang på hver tast (som T9), men dette virker ikke hvis en vil sette inn kontakter i mottakerfelt i sms'er.... noen som har en løsning på dette? 3. Hvordan vise notater på kontakter. Ser for meg ut som jeg er nødt å velge "rediger" bare for å lese disse notatene, og da går den alltid inn nederst i disse notatene... Skal jeg lese notater syns jeg det é lettest å ta det forfra Takknemmelig for svar Lenke til kommentar
KHE Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Ny med Nokia...1. Min E66 viser kunn fornavn og etternavn i kontaktlisten. Er det virkelig ikke mulig å søke i kontaktlisten etter "firma"?? Kan jo ikke kalle dette en "business" telefon (men isåfall gjelder det vel samtlige Nokia?)hvis det ikke er mulig å søke på firma! Eller er dette forbeholdt de som har sync mot Exchange server? Endret 16. september 2008 av KHE Lenke til kommentar
KHE Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Er det virkelig ikke mulig å søke i kontaktlisten etter "firma"?? Jo no fant eg ut at jeg faktisk KAN søke etter en kontakt eller innhold i en kontakt via "Søk" programmet. dog noe tungvindt... Har lagt søkeprogrammet til på startskjermen og da er det ikke SÅ ille... Endret 16. september 2008 av KHE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå