offroadman Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei.. Har kjøpt to stk 8" av denne og tenkte jeg skulle koble de opp i min gamle pick-up.. Lurte derfor hvor tjukke kabler jeg bør bruke. Klarer jeg meg med noe helt simple strømkabler eller må jeg kjøpe nye som er litt tjukkere? Det er jo bare noe billig greier detta.. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei.. Har kjøpt to stk 8" av denne og tenkte jeg skulle koble de opp i min gamle pick-up.. Lurte derfor hvor tjukke kabler jeg bør bruke. Klarer jeg meg med noe helt simple strømkabler eller må jeg kjøpe nye som er litt tjukkere? Det er jo bare noe billig greier detta.. Holder lennge med 8mm2. Lenke til kommentar
offroadman Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 ok.. kikka i garasjen nå.. Tenkte jeg kunne kjøre 8mm2 fra batteri til en spiltter og 4mm2 derfra til subben.. Trur du det vil holde? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jo skal gå fint trur eg. Effeken på den suben er soppas liten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå