Bertelsen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg hadde nettopp en mp3-spiller på reparasjon, den ble levert tilbake til butikken den ble kjøpt i. Skjermen var knust, og garantien dekker såklart ikke dette. Jeg hentet spilleren nå nettopp fra posten, jeg la merke til at det var masse riper på skjermen, som i tilfellet burde være helt ny, siden jeg betalte 900 kroner for å få den reparert. Jeg sjekket så serienummeret på spilleren, for å se om det stemte, men det gjorde det ikke. Jeg har aldri blitt informert om jeg skal få en annen spiller, eller blitt spurt om dette. Den manglet også et støvdeksel som skal beskytte mot ja.. støv som kan komme inn der et evt. minnekort skal sitte. Jeg nekter å sende tilbake spilleren, da jeg allerede hadde ventet 6 uker på å få den tilbake fra reparasjon. Har jeg noen rettigheter på å få refundert litt penger, og manglende støvdeksel? Endret 5. september 2008 av Bertelsen Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Utbytte er ikke det samme som reparasjon dersom det er en betalbar service, og du ikke har blitt informert om dette i forkant. Vil tro at du har to muligheter. Enten kan du sende den inn for å få tilbake din orginale reparert, eller så kan du kreve erstatning på noen kroner. Det er noe jeg tror.. Endret 5. september 2008 av Nuffern Lenke til kommentar
Omez Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du er sikker på at det ikke står noen plass i prisoverslaget du mottok fra verksted at du ville motta en bytteenhet? Hvis ikke så har du krav på din egen spiller i retur eller ny enhet hvis din ikke kan repareres. Uavhengig om de går med på dette så har du og krav på hva du betalte for, nemlig en ny skjerm. Da følgelig uten riper. Må være slik at de ikke kan si at du har forårsaket det etter mottak. Derfor og viktig å melde fra om dette på skriftlig medium for dokumentasjonen sin del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå