Caitlin Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 akkurat fått meg playstation 2 så har jo en del å ta igjen. spiller max payne nå, veit jo at det er gammelt ,men jeg får ikke til slutten. Det er når dama prøver å stikke av i helikopteret og jeg prøver å skyte ned noen vaiere så tårnet skal dette ned. Men jeg får ikke tatt den siste. Jeg bruker sniper og greier men det er håpløst. hvor skal jeg skyte på den og hvor mange skudd må jeg skyte? jeg har nemlig ikke så mange skudd igjen. dette er inrriterende!!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Da må du antagelig bare prøve mer. Husker da jeg spilte det (PC-versjonen). Jeg skøyt noen få skudd helt til jeg traff det. Hvis ikke det går, så er det rart. Nå husker jeg lite av Max Payne, men hvis du har noe kreftig våpen (Bazooka eller Rocket Launcher), så prøv å skyt på masta. Mer husker jeg ikke, og kan derfor ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 hmm, ja jeg får prøve litt til, jeg mener jeg klarte å skyte den (vairen) ned en gang, men blei bare drept av helikopteret allikevell. må være noe jeg har oversett!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du må vel sprenge masta også? Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Shit mån det? Du er topp!! Takk skal du ha! At jeg ikke tenkte på det! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Tror faktisk du må bruk sniper rifla og skyte av vaierne som holder masta oppe. Når du kommer ut på taket er den en liten cutscene der du ser at en vaier ryker i uværet *hint* *hint* Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Rønna det på PC for litt siden, fikk nostalgi og mimre effekten over meg. Du skal skyte 2 vaiere (tror det var 2) så skyt med granatkasteren på masta slika t den får den siste dytten. Vips du er Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er ikke 2'er ute nå a? Mekker ikke skytespill på PS2 uansett, bare PC som duger til det PS2 er best til GTA og bilspill Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 enig i at det er litt vanskelig med skytespill på ps2. jeg har fortsatt ikke klart max payne :oops: grunnen er: Jeg har ikke så mange sniper skudd igjen og klarer ikke treffe den siste vaieren :oops: jeg får ikke snipern til å stå STILLE :x arg! kansje jeg får holde meg til collin mcrae 3... sukk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå