Alexander Schindler Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Vi er stolte over å kunne presentere vår splitter nye trailerseksjon. Få med deg de nyeste trailerne eller rot rundt i de gamle, vårt arkiv gjør det mulig. Les mer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Meget bra tiltak! Dukket uventet opp, men hva er vel ikke bedre enn en uventet og positiv overraskelse? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Når jeg prøver å gå inn på en av de linkene i avsnittet "Arkivet gjør det selvsagt også mulig å finne frem til eldre trailerperler, som for eksempel "Indiana Jones og Krystallhodeskallens rike"", "Resident Evil: Extinction, "Iron Man" eller "No Country for Old Men".", må jeg skrive inn brukernavn og passord.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Dette var veldig bra greier! Lenke til kommentar
mads Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Når jeg prøver å gå inn på en av de linkene i avsnittet "Arkivet gjør det selvsagt også mulig å finne frem til eldre trailerperler, som for eksempel "Indiana Jones og Krystallhodeskallens rike"", "Resident Evil: Extinction, "Iron Man" eller "No Country for Old Men".", må jeg skrive inn brukernavn og passord.. Takk for tips Linkene pekker nå korrekt fra artikkelen Mvh, Mads Lenke til kommentar
alekar Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Ooh, nice Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Ser veldig bra og oversiktlig ut. Bra jobba! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 nice, liker oppsettet. Ble fort mye mer oversiktelig, nå kan man lett finne frem til de trailerene man vil se, good work you guys! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Flotte greier, er jo samme design som brukes på gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg