Perazzi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne Windows XP Service Pack 3? Finner bare den som er myntet på utviklere osv.. (ca. 300Mb) Vet at den som er tiltenkt sluttbrukeren er på rundt 40Mb... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Her kan du laste ned service pack 3 Service pack 3 Er bare og google service pack 3 download så får du den fort opp. Edit: Du kan også bare bruke update funksjonen i XP så lastes den jo ned automatisk. Mvh donnieakalefty Endret 5. september 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hmm, det tror jeg ikke, den jeg lastet ded var på rundt 300mb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Den er jo på 336.07 MB Så det er jo nesten 300 mb. Dette er service pack 3, vis ikke så last ned fra oppdateringen til windows så får du service pack 3 lastet ned. Det er jo det enkleste egentlig. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Personlig har jeg lastet ned den som er på 300mb++, både engelsk og norsk. Grunnen til at jeg gjore det slik er at det skal være enklere og raskere for meg når jeg har formatert/reinstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå