Erijk Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 I morgen skal jeg til innkjøp av en HDTV. Da skal jeg også kjøpe en PS3, lurer da på hvem som har den nye 80gbn inne? Tenker da på elkjøp, leftdal etc Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er vell ikkje så mange som har den inne enda, dog mange som venter på den. Men det skader ikkje å høre, isåfall har komplett den inne. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Ser at de fleste nettbutikker har den inne. Får vel bestille en. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvilken tv skal du kjøpe`? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Her i Bergen e det en del 80GB inne, så e vel inne resten av landet og. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Her i Drammen er det fullt av 80 gb. på butikker som lefdal og elkjøp. Ellers kan det jo hende at de har det på butikker som GAME, GAMESTOP o.l. Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Spiller den nye PS3 80GB-modellen PS2-spill? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ville heller ventet på 160 gb modellen. Der får du med 70€ til nedlastbart innhold på PS store hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ville heller ventet på 160 gb modellen. Der får du med 70€ til nedlastbart innhold på PS store hvis jeg husker riktig. Men ellers er den helt lik dagens 80gb. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ville heller ventet på 160 gb modellen. Der får du med 70€ til nedlastbart innhold på PS store hvis jeg husker riktig. Eller kanskje du bør vente til PS4 eller PS5? Hvis du skal vente på nye modeller hele tiden får du aldri kjøpt deg en konsoll. Hvis jeg skulle hatt PS3 ville jeg ha kjøpt en 80gb, ikke ventet flere måneder for å få større HDD og noe nedlastbart innhold. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den kommer i oktober eller noe sånt. De annonserte den under messa i Leipzig Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den kommer i oktober eller noe sånt. De annonserte den under messa i Leipzig 31. oktober tror jeg det var. Allikevel over 1,5 måneder til. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 I USA og Japan, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå