Gå til innhold

Denon forsterker og Audiomoods høytaler er det godt oppsett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriver fra USA saa du faar vere litt taalmodig med noen ord ;)

Frontene virket veldig tynne til aa skulle brukes i et surroundsett og det bekreftet seg naar jeg sjekket spesifikasjonene. De er oppgitt til aa ikke gaa under 100 Hz, med andre ord blir det lite av rumlingen og tyngden som er det man onsker mest av alt naar man ser film. Ville heller anbefalt aa legge litt mer i et frontpar du kan starte med og saa bygge videre paa det senere. Receiveren virker uten tvil ok, ikke blant de mest kraftfulle men mye morro naar man ser film med Denon.

Lenke til kommentar

Joda,Proson er et greit merke det. De har dog mistet seg en del de siste aarene og gikk ut mindre gode hoyttalere. Suben som folger med har jeg hatt selv og kan si at den er helt ok,men ikke noe mer. Veldig overrumlende, som tilhengere av dyrere suber kaller den og lignende billigere suber. Hvis du har et noe smaatt rom aa putte frontene i har de jo en liten fordel ved aa ha frontplassere bassplugger. Men som jeg allerede har sagt, du har en del aa tjene paa aa heller starte med et frontpar og saa bygge paa videre senere.

Lenke til kommentar

Det her var vanskeligere enn jeg trodde, har kjøpt en billig surround pakke bare sånn til videre men det er nesten ikke lyd. sikkert noe med opsettet å gjøre har lest bruksanvisningen uten å bli mere klok snufs. er det noen som bor i Oslo som kan hjelpe meg? Det ville jeg satt stor pris på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...