Olsenhower Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg vet det er offtopic (delvis), men hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en typisk og billig ungdomsbil når du fyller 18 og heller ventet noen år med drømmen om amerikaner. På den måten slipper du en bil som må innom bensinstasjonen hver fjerde dag, i og med du ikke har så høy inntekt, og du slipper eventuelle omkostninger m.t.p reparasjoner. Det kan bli dyrt med en gammel amerikaner, spesielt i 50.000-kroners-sjiktet. Selvsagt kan en være heldig også, ikke slik ment. Når du er et par og tyve har du sikkert fått muligheten til å legge deg opp en fin egenkapital og får dermed muligheten til å virkelig kjøpe en rå muskelbil til 150.000,- eller mer. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ikke kjøp deg en typisk ungdomsbil siden de er dyre i forsikring Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Med typisk ungdomsbil mener jeg en Corolla o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå