Gå til innhold

spore låser seg hele tida..

Anbefalte innlegg

kjøpte meg spore idag.

men det merklige er at det låser seg hver gang noe nytt skal skje, vis jeg da trykker ctrl+alt+del og så trykker cancel slik at jeg kommer tilbake til spillet så virker det igjen, ivertfall til neste ting skjer. eller neste meny kommer opp.

så kom jeg meg opp av havet, laget en ny skapning og trykte ok. spilet loadet men der står det bare, ingenting skjer???

noen tips?

så får spillet til å gli som det skal/bør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøpte meg spore idag.

men det merklige er at det låser seg hver gang noe nytt skal skje, vis jeg da trykker ctrl+alt+del og så trykker cancel slik at jeg kommer tilbake til spillet så virker det igjen, ivertfall til neste ting skjer. eller neste meny kommer opp.

så kom jeg meg opp av havet, laget en ny skapning og trykte ok. spilet loadet men der står det bare, ingenting skjer???

noen tips?

så får spillet til å gli som det skal/bør?

Har NØYAKTIG det samme problemet her, holder på å klikke i vinkel her nå. har sittet i x antall timer å prøvd å få det til, men det låser seg hele tiden.

Så fort skapningen min fikk seg bein så låste det seg fullstendig.

har driver nVidia GeForce Go7600, så vet at den burde holde for å få spilt.

har lasta ned siste versjon av DirectX 10....

Jeg er absolutt ingen data expert (jente på 24 med kun normal data kjennskap), men har prøvd iherdig i x antall timer nå, men nå gir jeg opp.

Må ha hjelp før datan går i bakken...MÅ MÅ MÅ!!!!!!!!

Lenke til kommentar
etter å oppgradert driverene til videokortet, så glir spillet som en perle. prøv det du oxo?

Som sagt, er en kvinne med data trøbbel :blush:

Jeg gikk inn på nvidia å prøvde å oppdatere driveren min, da fikk jeg bare beskjed om at jeg hadde den siste oppdateringen på den, men er drivern på videokortet noe helt annet??? Hmmm...er ikke så veldig inn i disse data greiene vett...

Hvis noen hjelper meg så jeg kan spille dette spillet så blir jeg så ufattelig glad!!!

Lenke til kommentar

ok.....her er det jeg har funnet ut til nå. Jeg har da nvidia geforce go 7600 på min hp pavillion dv9000 laptop.

den driveren er oppdatert på det beste, men så søkte jeg på nvidia geforce video driver, og da kom jeg over denne siden http://www.drivershq.com/Drivers/VistaDevi...17/Drivers.aspx

Kan jeg laste den denne video driveren til min laptop? hva er forskjellen på den driveren jeg har oppdatert og en video driver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...