westli Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hei, lurte på om noen hadde noen bra animer eller mangaer å anbefale? tidligere mangaer og animer jeg har sett og lest er: One Piece, Naruto, Bleach, Dragonball, Hunter x Hunter, Samurai Champloo og deathnote. Likte de første bedre enn de to sistnevnte, ettersom jeg syns ikke de var spennende nok. Utifra dette skjønner dere vel forhåpentligvis hva slags typer anime/manga jeg liker og håper på å få anbefalt noe bra i den samme stilen :] Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Gintama er bra syns eg. Genial humor :!: Lenke til kommentar
westli Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Hmm, etter vel hundre sider lest, syntes jeg ikke førsteintrykket av Gintama var så veldig bra. Vet dere om noen andre bra mangaer eller animer? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Death Note ikke spennende nok? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ja det skjønte ikkje eg heller. Er jo nesten 2-3 vendingar i kvar episode der og det er spennande heilt til slutten som er absolutt ALT anna eg kva eg tenkte meg. Lenke til kommentar
westli Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Det jeg mener er at jeg liker anime og manga med litt mer action og eventyrlig handling, som f.eks one piece. Det jeg mener er at death note er kanskje ikke helt min smak. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gungrave kanskje? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 0.o.. ... o.O... 0.O... wtf!?!? -- pokemon blue dragon soul eater yugioh [flere tvtokyo lasting serier] Lenke til kommentar
westli Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Holder på med soul eater nå, det virker fett, Men pokemon og yuhioh blir vel litt drøyt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 prince of tennis? eyeshield21? yu yu hakashou? inuyasha? digimon? -- pokemon og yugioh er da begge bedre enn soul eater/naruto..=\ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Mangaer: - Mahou Sensei Negima - Fairy Tail - Deadman Wonderland - D. Gray Man - Monster - FMA - Claymore - Vagabond - Blade of the Immortal - 666 Satan etc. Her har du et knippe spennende mangaer. Angående anime så må du spesifisere nøyere før jeg kan si noe fornuftig. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 full metal alchemist, genshinken, rurouni kenshin (samurai x), oruchuban ebichu(de strakk vell strikken så langt det gikk på nasjonal tv?), the law of ueki, yakitate japan. jeg har ikke lest noen av mangaene.. men de animene er abselutt å anbefale =) Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du må lese Hitman Reborn! Se på en side som heter Mangashare(hvis du allerede ikke vett om den da:P) den må være en av de morsomste og råeste mangaene jeg har lest. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Du må lese Hitman Reborn! Se på en side som heter Mangashare(hvis du allerede ikke vett om den da:P) den må være en av de morsomste og råeste mangaene jeg har lest. Var litt for barnslig humor der for min del, og likte ikke helt Hitman fyren han babien. Endret 13. september 2008 av DNA Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 "Juuni Kokki" eller "The Twelve Kingdoms" kan være noe å kikke på. Kan jo evt prøve deg på Code Geass, du vil neppe angre ;-) Lenke til kommentar
westli Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Leste akkurat topicen med han som klager over slossing, men jeg er tvert imot.. Jeg liker litt action, som f.eks OP, naruto og bleach, helst også med litt "overnaturlige evner" og sånn indre kraft. håper dette hjelper litt. Liker forresten samme type anime som manga, siden jeg fikk kommentarer på det. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) så se geass da! GEASS!! Endret 14. september 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Anime: Code Geass, FMA, Juuni Kokki, Darker than Black, Tengen Toppa Gurren Lagann, etc. etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå