Imago Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) De siste par dagene har jeg med jevne mellomrom fått en slags dirring i det høyre øret mitt. Jeg kan sitte og lese, og plutselig kommer det en dirrende/vibrerende følelse på innsiden av det høyre øret, som da varer i rundt 2-3 sekunder om gangen. Det gjør ikke vondt, men er absolutt vemmelig og irriterende. Noen ganger skjer dette 2-3 ganger i minuttet -- andre ganger med rundt et kvarters mellomrom. Er det noen av dere som har vært borte i dette før, og vet hva det kan skyldes? Det kan ikke være resultat av å ha hørt på for høy musikk i mitt tilfelle. EDIT: Vil også nevne at det venstre øyelokket mitt har begynt å vibrere jevnlig de siste fire dagene. Det er mulig at disse to symptomene er relaterte. Endret 5. september 2008 av Imago Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har ikke no erfaring med det øre greiene, men har hatt en del sånn "vibrering" på øyelokket. Men det er vel bare en slags krampe i muskelen? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Vibrasjonar i det indre øyre plar i mitt tilfelle vera eit signal om at det er betennelse i emning. Etter 21 år med spesialistbesøk og operasjonar pga. øyrene, er denne indikasjonen nok til at legen set meg på antibiotika. Dette var det fyrste som dukka opp i hovudet mitt, då eg las emnetittelen. Kanskje ikkje så veldig relevant for din del. Men: Det kan væra så enkelt som at det er væskeansamlingar i øyret, noko som kan få småpirket der inne til å gå agurk. I tillegg, sit mykje av balansen i øyrene, har du nokre problemer med denne i tillegg, vil eg råda deg til å oppsøkja lege. Endret 5. september 2008 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå