Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dirring på innsiden av det høyre øret

Imago

Anbefalte innlegg

De siste par dagene har jeg med jevne mellomrom fått en slags dirring i det høyre øret mitt. Jeg kan sitte og lese, og plutselig kommer det en dirrende/vibrerende følelse på innsiden av det høyre øret, som da varer i rundt 2-3 sekunder om gangen. Det gjør ikke vondt, men er absolutt vemmelig og irriterende. Noen ganger skjer dette 2-3 ganger i minuttet -- andre ganger med rundt et kvarters mellomrom.

Er det noen av dere som har vært borte i dette før, og vet hva det kan skyldes? Det kan ikke være resultat av å ha hørt på for høy musikk i mitt tilfelle.

EDIT: Vil også nevne at det venstre øyelokket mitt har begynt å vibrere jevnlig de siste fire dagene. Det er mulig at disse to symptomene er relaterte.

Endret av Imago
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vibrasjonar i det indre øyre plar i mitt tilfelle vera eit signal om at det er betennelse i emning.

Etter 21 år med spesialistbesøk og operasjonar pga. øyrene, er denne indikasjonen nok til at legen set meg på antibiotika.

Dette var det fyrste som dukka opp i hovudet mitt, då eg las emnetittelen. Kanskje ikkje så veldig relevant for din del. :roll:

Men:

Det kan væra så enkelt som at det er væskeansamlingar i øyret, noko som kan få småpirket der inne til å gå agurk. I tillegg, sit mykje av balansen i øyrene, har du nokre problemer med denne i tillegg, vil eg råda deg til å oppsøkja lege.

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...